• Hoiii,
    mijn beste vriendin verjaart op 13 augustus. Ik weet echt niet wat ik voor haar verjaardag moet kopen. Ik wil gewoon dat het heel spéciaal is. Want dit is gewoon een vriendschap die nooit zal breken. Iemand ideeén? <3


    People change like the seasons - J. Cole

    nou jij kent haar het beste?

    Gewoon eens rondkijken in winkels zoals de expo, buzzy en andere cadeauwinkeltjes.
    Misschien eens bij de juwelier langsgaan, die hebben ook vaak leuke spulletjes voor vriendschap.
    Ik zie zulke dingen altijd per toeval. Dan krijg je ineens de gedachte: 'Waw, dat is precies wat ik zocht/ wat ze wou.' =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben jarig op 17 augustus lol xd

    maar goed.. uhmm aangezien jij haar beste vriendin bent,weet jij het denk ik het beste?

    Maar hier een paar ideetjes ;

    Een ketting met jou naam en die van haar in een hartje ( kan ook een gebroken hartje,dan heb jij en zij een helft)
    Een kaart
    Een zelf samengestelde cd
    biosbon+mcdonalds (:X)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    op hema.nl kun je een foto boek/album maken is 17 euro maar heel mooi dan kun je er allemaal leuke foto's in doen je hebt daar ook kalenders en agenda's waar je foto's in kan doen leuk voor het nieuwe school jaar


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    OMGGG zo lief poppp, iloveyou <3333

    een t-shirt met een foto van jullie erop? dat had ik aan mijn bfffffff gegeven


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    ik had voor mijn vriendin een schilderij gemaakt met allemaal foto's van ons.
    ze moest huilen zo mooi vond ze het.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Bak een taart/cake met Best Friends Forever erop?
    Doe er een leuk sieraad bij, zodat ze nog iets kan houden en maak een foto van de taart, met achterop een leuke tekst?

    Dat zou ik geven n___n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb mijn beste vriendin voor haar verjaardag een armband gegeven die ik al twee jaar droeg. Had ik gekocht op een dag die nogal belangrijk was voor mij voor onze vriendschap, en hoewel het niet daarvoor was deed het me altijd aan haar denken. Bovendien zit er een draak op, en dat is haar beestje xD

    Maar ik heb haar dat uitgelegd en het aan haar gegeven, als speciaal cadeau waar niemand wat van mocht weten :D Later nog een cool boek gegeven :D


    quidquid excusatio prandium pro