• Ik heb eindelijk mijn vader overtuigd dat ik een Xbox 360 nodig heb, whaha. Maar nu heb ik een vraag. Kun je die met een scart-aansluiting (ofzo), aansluiten? Want mijn televisie is best oud... >.>
    En, nog iets.
    Ik kan in een winkel eentje krijgen voor €89,-. De console is dan wel tweedehands en zonder games. Ook kan ik een nieuwe voor €199,- kopen, met vier games erbij. Welke zal ik doen? (krul) Het is niet mijn geld, dus mij maakt het niet zo heel veel uit, maar zeg maar wat jullie zouden doen (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als het niet mijn geld was zou ik gewoon een nieuwe kopen :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    DUDE NO, Ps3 is veel beter. Geen fckin' xDoos D: Je moet voor internet betalen, Ps heeft Blue-ray en heeft betere games :')

    Mja 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    Semetal schreef:
    DUDE NO, Ps3 is veel beter. Geen fckin' xDoos D: Je moet voor internet betalen, Ps heeft Blue-ray en heeft betere games :')

    Mja 8D
    Buiten dit: ik zou de nieuwe nemen. Een spel kost sowieso al iets van 40 - 60 euro, dus ben je voordeliger met de nieuwe. :3


    Only losers can act the way you do

    Semetal schreef:
    DUDE NO, Ps3 is veel beter. Geen fckin' xDoos D: Je moet voor internet betalen, Ps heeft Blue-ray en heeft betere games :')

    Mja 8D


    Ja, doei, een Ps3 kost 300 euro en dán moet ik meebetalen. Dacht het dus even niet hea :'D En ik vind Ps-consoles niet fijn gamen, doooon't shoot me!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'