• Ik ben nu nog aan het studeren voor dat stomme Nederlands O.o
    En kep gister al een nachtje doorgedaan vr Frans te studeren... En kbegin tjans altyd direct als k thuis kom... (Meestal 10u30) Duss oftewel ben k traag oftewel moet k teveel lere O.o
    Nog iemand die wel eens nachtjes door moet studeren??

    Xx(K)

    Dat heb ik zo vaak, ik ben bang dat ik dat deze tentamenweek ook nog wel ga moeten doen...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik.
    Ik begin rustig rond half 1, tijd genoeg om thuis te komen en te eten. Samenvattingen afmaken. En pas rond 7/8u 's avonds kan ik pas echt beginnen leren van die samenvattingen. Ik leer 's avonds beter dan in de namiddag. =)
    Gewoon even een koffie rond 8u, daarna enkel nog water, anders kan ik niet slapen x]
    Ik heb examen Nederlands vrijdag. =P

    Succes iig.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 23:39 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik.
    Ik begin rustig rond half 1, tijd genoeg om thuis te komen en te eten. Samenvattingen afmaken. En pas rond 7/8u 's avonds kan ik pas echt beginnen leren van die samenvattingen. Ik leer 's avonds beter dan in de namiddag. =)
    Gewoon even een koffie rond 8u, daarna enkel nog water, anders kan ik niet slapen x]
    Ik heb examen Nederlands vrijdag. =P

    Succes iig.

    Nja vrydag pas?? Ik heb morgen examen Nederlands... Het is echt moeilijk en ik heb dus helemaal die tyd niet om zo chill te doen O.o

    Dat is dus de rede waarom ik niet meer naar school ga, maar mijn examens doe bij de examencommisssie ^^ Echt een aanrader btw (:


    MUSIC && FASHION

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Nja vrydag pas?? Ik heb morgen examen Nederlands... Het is echt moeilijk en ik heb dus helemaal die tyd niet om zo chill te doen O.o

    Pas?
    Ik heb wel nog 14 andere vakken waar ik nog examens van heb hoor. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik leer heel erg traag. Dus ik begin altijd met het belangrijkste te leren. Leerstof waarvan je weet dat de leerkracht dat misschien niet of maar heel weinig op het examen zal vragen, sla ik over. Ik sta dan de volgende dag meestal wat vroeger op om deze leerstof eens te lezen en de geleerde leerstof te herhalen. Maar ik doe nooit nachtje door, dat zal niet positief werken voor je punten. Ik stop meestal rond 10u, ik ga nog een half uurtje op de computer of ik doe iets anders ontspannend en ik ga dan vroeg slapen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik leer 's nachts altijd veel beter dan overdag. Geen idee hoe het komt. (krul)

    Dat doe ik nooit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gelukkig (nog) niet :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zit in het zesde middelbaar en ben in een uurtje of twee, soms iets langer, klaar ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik denk dat ik deze nacht ga doorsteken. Hoewel ik nu al kapotmoe ben --' Maar, ik heb morgen examens en ik moet nog beginnen studeren..


    Life begins at the end of your comfort zone

    wij beginnen pas de 18de

    Nooit.
    Heb deze week 3 minuten over chemie gedaan xD


    But I still have this faith in the truth of my dreams.