• Hey,
    ik denk dat degene die ik leuk vind (laten we het maar houden op R) het weet, heel de klas, maar ik heb het alleen verteld aan mensen via internet omdat ik anderen gewoon niet kan vertrouwen hoe graag ik het ook wil! Als ik het mijn beste vriendin vertel dan zegt zij het tegen haar vriendje, alleen haar vriendje maar hij vertelt het aan iedereen door! Dus ik heb haar niks vertelt!
    Vandaag in de middag loopt zijn vriend langs mij samen met hem. "Geen oogcontact, donder op!" zei zijn vriend! De laatste tijd kijkt R me ook steeds aan maar op een andere manier als eerst. Als R het echt weet dan beschouwt hij dit als een grap! Ik zie het aan hem! Als hij dat weet dan is het net een grote grap voor hem! Maar als R het niet weet is het denk ik iets anders, maar ik weet echt niet wat! Maar ik wil niet dat iemand dit weet! Dat iemand uit mijn directe omgeving weet dat ik op R ben! Mensen uit mijn omgeving kunnen mij niet begrijpen, maar elkaar wel in dit soort situaties! Ik word gewoon gepest zonder dat iemand er ook naar om kijkt! Dus als dit uitlekt dan, ik weet niet hoe het te beschrijven maar dan word dit gewoon werkelijk heel kut!
    Daarom vraag ik hier maar hulp, hoe ik uit deze situatie kan ontsnappen. Want nu weet ik zeker, mijn laatste anderhalve maand op deze school word een ramp!
    Je kan nou wel zeggen stel je niet aan, wat kan jou het schelen wat anderen van jou denken! Maar dat zeg ik ook steeds tegen mezelf! Maar het kan me wel schelen! Commetaar van anderen daar trek ik me echt te veel van aan! Maar ik kan er niets aan doen, hoe graag ik ook wil!
    Kan iemand me alstjeblieft helpen? Sorry voor al dit gezeur, maar bedank voor het lezen.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2010 - 16:03 ]

    Ik begrijp het niet helemaal. Is die jongen die jij leuk vind die jongen die 'donder op' tegen je zei?


    Queen of Hell is my name

    Lovebreaker schreef:
    Ik begrijp het niet helemaal. Is die jongen die jij leuk vind die jongen die 'donder op' tegen je zei?

    nee dat is zijn vriend!

    sorry ik wil je graag helpen alleen hier wordt ik niet wijzer van.


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    sorry ik wil je graag helpen alleen hier wordt ik niet wijzer van.

    Ik kan het begrijpen, ik kan he hele dag al niet goed meer uit mijn woorden komen! Dus het ligt niet aan jou...

    [ bericht aangepast op 11 juni 2010 - 16:17 ]

    tog gewoon proberen te vergeten!

    LisaaaXXX schreef:
    tog gewoon proberen te vergeten!

    echte liefde is niet zomaar te stoppen, het schijnt dat het net zo snel over is als dat het kwam!