• *ween*
    ik heb een blaasontsteking
    al 6 dagen
    en ik ben het zo beu
    waarom gaat dat nu niet over?
    (huil)
    - sorry als je het niet wou weten -


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    ah heb ik ook altijd zeer vervelend....
    heb je geen pillen??


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ai,arme jij. Krijg je anti-biotika? Zo ja dan gaat het wel over,even gedult hebben nog.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    kurohoshi schreef:
    ah heb ik ook altijd zeer vervelend....
    heb je geen pillen??

    Neen, het is de eerste keer dat ik heb, en we dachten dat het met gewoon heel veel drinken zou overgaan, maar dus niet. Maandag als het dan niet over is, naar de dokter..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    ik vind het btw ook nie erg om te wetenxD

    je had dat eigenlijk al eerder moeten doen...

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 16:23 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Als je er mee naar de dokter gaat, krijg je er pillen voor. En weet je wel zeker dat het blaasonsteking is? Is het gezegt door de dokter? Want ik heb ook best vaak last van mijn blaas, en als ik dan mijn urine laat testen komt er telkens geen uitslag uit. Zeggen ze steeds: Je hebt geen ontsteking. En nu blijkt volgens de dokter, dat het gewoon een blaas/baarmoeder verkramping is.

    Maar als het een ontsteking, krijg je er pillen voor. Die moeten wel helpen op een gegeven moment.


    Sometimes it's best not to care.

    en zorg dat het pillen worden!!!
    ik heb een keer een drankje gehad SMERIG


    #WWED - What Would Emma Do?

    Een blaasontsteking is erg. Als je het niet op tijd behandeld, kun je nierontsteking krijgen en geloof me, dat doet nog meer pijn.
    Heb recent een nierontsteking gehad, pijn/bloed bij plassen, verschrikkelijke rugpijn en veel buikpijn. De dokter zei dat het van een blaasontsteking kon komen of een ontsteking in je bekken.
    Hij zei ook dat als je te lang wacht, het meer pijn doet om te genezen.
    Dat je maar snel naar de dokter gaat.
    Sterkte ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Heel veel sterkte!(flower)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb een acute blaasontsteking gehad, was niet erg grappig. Maar na 4 uur sterven van de pijn, ging het weer goed.
    En het is niet zo slim om niet naar de dokter te gaan he :'D Logisch dat het dan niet overgaat.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Is heel irritant. Maar ben je al naar de dokter geweest?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    anti biotica ;)

    maar daar kun je ook behoorlijk ziek van worden :X
    Had ik laatst ook :S


    I solemny swear i am up to no good

    Cranberry sap drinken zou moeten helpen


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Embrace schreef:
    Als je er mee naar de dokter gaat, krijg je er pillen voor. En weet je wel zeker dat het blaasonsteking is? Is het gezegt door de dokter? Want ik heb ook best vaak last van mijn blaas, en als ik dan mijn urine laat testen komt er telkens geen uitslag uit. Zeggen ze steeds: Je hebt geen ontsteking. En nu blijkt volgens de dokter, dat het gewoon een blaas/baarmoeder verkramping is.

    Maar als het een ontsteking, krijg je er pillen voor. Die moeten wel helpen op een gegeven moment.


    Hee dat heb ik ook 2x gehad, ik had alle symptomen van blaasontsteking maar er kwam niks uit de tests..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Heb ik ook gehad.
    En ik kon niet meer lopen van de pijn.
    En toen ging ik naar de doktor en die gaf me pillen en toen waas het over.


    Food.