• er begint met 0038. ik ben nu al 2 keer in een kwartier ofzo gebeld door een nummer die met dat begon en nee ik ben niet scheef, het was geen nederlands nummer. (krul)
    Does anyone know, want ik word bang.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Joegoslavië dacht ik, je trekt mensen van over heel de wereld aan (nerd) Maar eigenlijk kan het geen 38 zijn, want die van Joegoslavië is opgeheven en er is geen officieel 38 nummer meer Ö

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 23:32 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Volgens mijn boekje bestaat die niet.
    Wel 386 (Slowakije), 387 (Bosnië-Herzegowina), 381 (Joegoslavië) en 385 (Kroatië). x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Maserati schreef:
    Joegoslavië dacht ik, je trekt mensen van over heel de wereld aan (nerd)

    Haha. maar dat vind ik echt niet leuk ik werd een paar maanden geleden ook gestalkt door iemand uit frankrijk en toen nam ik steeds op met 'Hallo' en dan kreeg ik alleen 'Alo?' te horen en daarna werd er meteen weer opgehangen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik werd laatst gebeld door iemand uit Brazilië ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Scandal schreef:
    Volgens mijn boekje bestaat die niet.
    Wel 386 (Slowakije), 387 (Bosnië-Herzegowina), 381 (Joegoslavië) en 385 (Kroatië). x]

    Leuk ik word gestalkt door een niet bestaand nummer. D: meeeh, nu word ik echt bang meen


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Maserati schreef:
    Ik werd laatst gebeld door iemand uit Brazilië ;x

    Brasilianen zijn grappig haha. (krul) Zo'n persoon had mij een jaar terug gebeld en toen heb ik echt een kwartier met die persoon gepraat. Die hing tenminste niet meteen op haha :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Leuk ik word gestalkt door een niet bestaand nummer. D: meeeh, nu word ik echt bang meen

    Komt er geen 1,5,6 of 7 na de 0038? =P
    Mijn boekje is van 2008, en ondertussen zijn er landen verdwenen en bijgekomen. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Komt er geen 1,5,6 of 7 na de 0038? =P
    Mijn boekje is van 2008, en ondertussen zijn er landen verdwenen en bijgekomen. =P

    Volgens mij niet. o-o
    Ik durf mn mobiel niet meer te pakken want die ligt nu in een hoekje van mn kamer en staat uit want ik ben echt bang dat die persoon weer belt. D:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Volgens mij niet. o-o
    Ik durf mn mobiel niet meer te pakken want die ligt nu in een hoekje van mn kamer en staat uit want ik ben echt bang dat die persoon weer belt. D:

    Ocharm :Y)
    Veel geluk ermee. =P
    Misschien is het wel gewoon verkeerd verbonden, ik heb dat zo vaak met een Fransman. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Portugal schreef:
    (...)
    Volgens mij niet. o-o
    Ik durf mn mobiel niet meer te pakken want die ligt nu in een hoekje van mn kamer en staat uit want ik ben echt bang dat die persoon weer belt. D:

    Ik zou die persoon bellen/opnemen en hem/haar de huid volschelden - but hey, that's me x'D


    Get back motherfuckerz'

    Misschien Portugal :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Volgens deze site is Oekraïene +380.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    @Expression
    kost me te veel geld haha maar als ie nou weer belt neem ik op en begin meteen met schelden
    @Joy
    Haha dat zou leuk zijn ;3
    @Scandal
    Oekrainen zijn eng D:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Expression schreef:
    (...)
    Ik zou die persoon bellen/opnemen en hem/haar de huid volschelden - but hey, that's me x'D


    *herkent zichzelf hier ook in* n-n


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.