• Nodig:
    Ik heb alles maar er mogen nog altijd jongens bij :)
    heb er nu 5 :p
    maar 6 of 7 zou ook nog kunnen denk ik? :p
    Een heleboel jongens, . -tussen de 14 en de 17-

    Laat je fantasie maar op hol slaan, alles mag! :p

    Verhaallijn;
    Meisje 1 verhuisd van haar moeder naar haar vader, definitief. Bij haar vader woont haar Broer, en dat is dan ook nog is aan de andere kant van het land, ze heeft daar totaal geen vrienden. En komt daar terecht in de vrienden groep van haar broer, ze word bekeken als een jongen, gewoon; one of the boys. In het begin vind ze dat prima, maar na een tijdje heeft ze er wel degelijk genoeg van, ze is toch geen jongen?


    Laat me weten als je het goed vind! :Y)

    Invulding vergetn -_-'

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Verslavingen: (kan ook echt ALLES zijn)
    Uitlerlijk:
    Innerlijk:
    extra: Kan vanalles zijn ;)

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 19:17 ]


    I'm Wondering... He is still dropdead gorgeous?

    hoofdrol
    Naam: Anna Serena Lands
    leeftijd: 16
    innerlijk: Anna heet eigenlijk Annabeth maar vond haar naam wat te tuttig en heeft hem afgekort. Anna is dol op feesten en maakt graag lol. Ze heeft een hekel aan rekenen en is verslaafd aan chocolade
    Uiterlijk: Anna heeft lang bruin krullend haar en blauwe ogen. ze is erg slank en heeft een wat donkere huid
    Klik voor foto
    nog wat nodig?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 14:00 ]

    GossipSas schreef:
    hoofdrol
    Naam: Anna Serena Lands
    leeftijd: 16
    innerlijk: Anna heet eigenlijk Annabeth maar vond haar naam wat te tuttig en heeft hem afgekort. Anna is dol op feesten en maakt graag lol. Ze heeft een hekel aan rekenen en is verslaafd aan chocolade
    Uiterlijk: Anna heeft lang bruin krullend haar en blauwe ogen. ze is erg slank en heeft een wat donkere huid http://twilight-review.com/wp-content/uploads/2009/10/normal_jodelle.jpg
    nog wat nodig?

    Nee, ik denk dat dit wel oké is, ik zal het eens bekijken, ik stuur je een berichtje in je GB als je hem hebt :p


    I'm Wondering... He is still dropdead gorgeous?

    Broer
    Naam: Damian
    Leeftijd: 17
    Karakter: Damian is alleen opgevoed door zijn vader en is daarom een echte guy-guy. Als hij tv kijkt kijkt hij voetbal met een biertje erbij, en op school staat hij er aardig om bekend een grote rokkenjager te zijn. Het liefst hangt hij op school wat rond met zijn vrienden, hij is de leider van de vriendengroep en is aardig populair. Het is een slimme jongen maar hij is bang een nerd te lijken en haalt dus alleen maar 1en en 2en. Wanneer zijn zogenaamde zusje bij hun komt wonen is hij niet echt blij, dan kan hij straks zeker niet meer in zijn boxer lopen in zijn eigen huis vanwege haar. En zal de badkamer er zeker altijd uitzien alsof er een bom is ontploft met al die meidendingen. In het begin doet hij dan ook erg nors maar als hij merkt dat ze niet zo is als andere meiden stelt hij haar voor aan de jongens. Deze verwelkomen haar met open armen en voordat hij het weet is hij al helemaal gewend aan haar.
    Verslavingen: videogames, chips, chicks, voetbal
    Uiterlijk: heb geen foto; Damian heeft half lang zwart haar wat altijd een beetje warrig door elkaar zit, hij heeft donker blauwe ogen wat er apart uitziet met het zwarte haar. Hij is rond de 1.78 en normaal gebouwd, hij draagt het liefst een loszittende spijkerbroek die meestal blijft hangen tot zijn kont en over de vloer word gesleept, een t-shirt of een hoodie heeft hij er meestal bij.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 11:54 ]


    Love is overrated

    Rol: Beste vriendin
    Naam: Zoé Elena Bryant
    Leeftijd: Zestien
    Verslavingen: Honden, dierentuinen, boyfriend-t-shirts, haar rosse kat, Zorba, muziek, Selena Gomez, Londen, NYC, fanta, slagroom, muziek, schoenen, schrijven, kleedjes, muziek, oranje, gitaar, harp, been- en armverwarmers.
    Uitlerlijk: Zoé is redelijk groot voor haar leeftijd, of komt dat door haar hakken? Zoé heeft roodbruine haren die tot aan haar onderrug komen en die vanonder en aan haar bles een beetje krullen. Ze heeft lichtblauwe ogen gemengd met grasgroen en donderwolkengrijs. Ze heeft een heleboel sproetjes op haar neus en onder haar ogen. Zoé heeft meestal haar haar los en met een dunne diadeem erin. Zoé is nogal een stylqueen, ze volgt de nieuwste mode maar koopt alleen dingen die ze echt mooi vindt en geeft er dan een Zoé-draai aan. Ze draagt zelden lange broeken, ze draagt alleen shortjes op kleedjes met of zonder panty's.
    Innerlijk: Zoé is een grappig en levendig meisje, ze houdt van zingen en gebruikt haar deodorant altijd als microfoon. Ze houdt van lezen en zelf verhalen schrijven maar dat durft ze niet luidop toe te geven. Ze heeft een droge humor en hoe vaak ze hetzelfde mopje ook verteld, iedereen -en zijzelf ook- blijven het grappig vinden. Zoé is zeer sociaal en ze heeft daardoor ook veel kennissen. Vrienden niet, alleen haar beste vriendin, haar tweelingsbroer, Axel en haar kat. Ze houdt van reizen, het liefst naar warme landen of steden waar ze veel kan shoppen. Thuis heeft Zoé een eigen kamer met badkamer en twee inloopkasten. De ene voor haar kleren en de andere voor haar schoenen. Zoé's familie is altijd al zeer muzikaal geweest. Haar moeder speelde viool, haar vader zat in een bandje en speelde drum. Zijzelf speelt piano, harp en gitaar en haar broer fluit.

    Ik hoop dat je er iets mee kan :]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: meisje 2 haha
    Naam: Clarissa Liv Foster, bijnaam Ris
    Leeftijd: 15/16
    Verslavingen: Jongens, shoppen en hardlopen
    Uitlerlijk: blond, groene ogen, aardig slank en knap (ssry heb geen plaatje)
    Innerlijk: een goede vriendin voor mensen die ze mag, een bitch voor mensen die ze niet mag of die kut doen tegen haar vrienden

    doet btw aan hockey

    hope you like it ^-^


    #WWED - What Would Emma Do?

    Lijkt me echt een zalige story, wil je me iets laten weten als je hem online zet? Ik wil hem echt graag lezen


    Live life limitless.

    Rol: een van die gozers
    Naam: Simon Adams
    Leeftijd: 17
    Verslavingen: gamen en alles wat met computers te maken heeft, eten en meiden duh
    Uitlerlijk: Hij heeft blond haar met blauwe ogen, hij is aardig klein voor een jongen maar komt toch boven de meeste meiden uit, hij draagt meestal joggingbroeken met een xxl shirt erboven nikes en hij gaat de deurr nooit uit zonder muts op zijn kop.
    Innerlijk: Hij is aardig en vriendelijk maar heeft soms aggresieve buien (je pakt zijn game af en hij slaat je), hij heeft droge humor en is een nuchtere gozer, stiekem valt ie op de hooftpersoon maar durft het niet te zeggen


    #WWED - What Would Emma Do?

    hope you like it

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 15:17 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Rol : ook 1 van die gozers
    Naam: Timo stevens
    leeftijd : 17
    karakter : Timo is nog al iemand die niet weet dat hij mensen kwetst met zijn woorden hij is dan ook niet zo geliefd maar toch denkt hij dat hij er bij hoort.Hij is ook wel niet zo slecht want hij beschermd zijn vrienden.

    Uiterlijk : hij heeft een zwarte emobless half lang haar is 1.90 draagt lange jeansen (je zal hem bijna nooit in een short zien rondlopn) meestal zwarte t-shirts maar soms ook groen rood bruin...

    rol:een van die jongens
    Naam:Alex law
    leeftijd:16
    verslaafd aan:music,ijs,chocolade,games,gitaar spelen,skateboarden eten en cookies='D(maar blijft wel dunXD)
    uiterlijk:zwart haar en fel groene ogen best lang(1.85 ofzoXD)draagt vaak skinny's und band shirts/fun shirts ketting aan broek en vaak stud riem/armbanden.
    (beetje emo achtige jongenXD)
    innerlijk:aardig koppig eigenwijs lief tegen mensen die lief tegen hem zijn gemeen tegen mensen die gemeen tegen hem of zijn vrienden zijn hyper kinderachtig kan soms agresief zijn(als je aan zijn haar zit of zijn chocolade/eten)
    extra:kan geen dag zonder music en is bisexueel met voorkeur voor jongensXD maar zijn vrienden weten het niet omdat hij bang is het te vertellen...draagt altijd 2riems(of is het riemen?)allebij schuin achtig hangent iets gebruikt vaak het woorden euhm wat waarom rawr en dinosaur.

    ik lief jouw story='D

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 17:45 ]

    Rol: Broer, anders gewoon een gozer
    Naam: Dylan Alex -Achernaam Hoofdrol- en anders Noway
    Leeftijd: 17
    Verslavingen: Roken, Meiden, Sex, x-boxen en Skateboarden
    Uitlerlijk:Dylan Ravenzwart haar, met helder blauwe altijd twinkelden ogen waar hij elk meisje mee plat krijgt. hij is 1,87 dus lang. hij heeft een dun postuur maar heeft wel spieren. draagt vaak Skinnyjeans en heeft bijna altijd een vest aan -inplaats van een jas-
    Innerlijk: is een vrolijke spontane jongen met teveel sarcasme. ziet overal het positieven van in en wil alles uit het leven halen en wil ook alles eenkeer geprobeert hebben in zijn leven. Het is een echte waaghals en ik bijna nergens bangvoor. vedder is hij heel trouw naar vrienden en familie toe en erg beschermend.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 18:45 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''