• "Oké, dit moet weer hè?" zegt Patrick. "Er is een nieuwe bij en die zal het moeten 'leren'." De nieuwe slikt terwijl hij naar beneden kijkt. Hij weet niet wat hem te wachten staat. "Je moet alles onder controlle krijgen. En daar zal je wat voor moeten doen.." Patrick bijt op z'n lip terwijl hij de nieuwe breed glimlachend aankijkt. "Je zal het jezelf moeten leren door met iemand naar bed te gaan. Eerst moet je natuurlijk gewoon leren te zoenen, zonder diegene gelijk aan te vallen" Patrick slikt z'n kauwgom in en kucht even. "Voor een nieuwe is dat moeilijk, en daarom moet je het leren. Je moet jezelf onder controlle houden. En als je ook met d'r naar bed kan gaan, dan kan je alles aan. Geloof me, ik heb het zelf ook meegemaakt. Voor het eerst met iemand naar bed gaan, zoals je nu bent, is moeilijk. En probeer het gelijk goed te doen alsjeblieft, scheelt ons om te vluchten" Patrick kijkt de nieuwe nu met half dichtgespleten ogen aan. Hij weet nu al dat hij het gaat verkloten. "Als je klaar met d'r bent moet je d'r vermoorden, want ze zal erachter zijn gekomen wat je bent. Maakt niets uit, dat is ons allemaal overkomen" Patrick lacht en kijkt z'n beste maatje Dan aan.
    "Maar" zegt de nieuwe en gelijk kijkt Patrick hem weer aan.
    "Nee. Je weet wat ik met je kan doen als je niet naar me luistert"

    Love, believe, bite


    Neon naui jeonbuya.

    Lijkt me lauw (krul)
    -gaat lezen- _O_


    Hope goes lost but never dies.