• Voor het nieuwe verhaal van mij, Renée(Springbreak) en Samira (Argentinia)

    1. Whitney neemt deel aan een voetbal zomerkamp, waar ze tot haar verbazing les krijgt van een aantal beroemde voetballers. Het hele zomerkamp zou in het teken staan van voetbal, maar wat als dat ineens veranderd en alles ineens in het theama staat van liefde. En alle meiden niet van de knappe voetballers af kunnen blijven terwijl Whitney niets liever wil dan voetballen.

    2. Roma en haar meidenvoetbalteam gaan naar het WK. In de eerste instantie gewoon als uitje, maar later krijgen ze te horen dat ze met de top mogen mee trainen.

    3. Aïsha is een 18 jarig meisje dat nog nooit eerder van het WK heeft gehoord. Maar dat maakt voor haar niet veel uit want ze haat het WK. Op een dag komt ze een voetballer tegen die deelneemt aan het WK. Ze raken bevriend zonder dat ze weet dat hij een voetballer is, want hij weet dat ze voetbal haat. Aïsha begint gevoelens voor hem te krijgen tot hij weg gaat voor het WK, en zij er dan achter komt dat hij een voetballer is.

    Welke, 1, 2, of 3?
    Welke voetballer?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 18:48 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Italy schreef:
    Voel me buiten gesloten. kijkt zielig.

    Awh niet zielig kijken! o.o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Italy schreef:
    Voel me buiten gesloten. kijkt zielig.

    Maar jij schrijft al met mij o-o


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    1ste :Y)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik zeg de 1ste (: .
    Ondanks dat ik dier verhalen haat is die wel leuk ;). Ik word echt gek van dat WK-virus x).

    3 ; Ronaldo


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.