• Nu heb ik weer even een heel domme vraag ^^
    Ik weet wel ongeveer wat het is, een moderator, betareader of bemiddelaar, maar wat houdt het nou precies in? Wie heeft welke dingen tot zijn beschikking?
    Misschien staat het wel ergens op de site maar ik kon het in ieder geval niet vinden. [maar ik kan nooit iets vinden] :Y)


    .

    Hier (http://www.quizlet.nl/crew.php) staat het in het kort uitgelegd.
    Als je verdere uitleg wilt, hoor ik 't wel (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Klik (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Moderators zorgen voor de orde, maken de nieuwsbrief, fixen kleine probleempjes, weten bijna raad op al je vragen, enz. ^^

    Beta-readers lezen jouw verhalen op aanvraag en geven je er tips over als je die nodig hebt. Ze verbeteren ook je spelling als je dat wilt. ^^

    Een bemiddelaar lost ruzies tussen de leden op.


    Let the Night embrace you

    Moderator kan dingen aanpassen in je topic, berichten. En zij letten erop dat het hier niet ondergespamd word, etc.
    De Betareaders kunnen je hoofdstukken op aanvraag op fouten controleren.
    En Bemiddelaars zijn er voor als er 'ruzie' ontstaat tussen mods en users of gewoon onderling users.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 17:39 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nyx schreef:
    Moderators zorgen voor de orde, maken de nieuwsbrief, fixen kleine probleempjes, weten bijna raad op al je vragen, enz. ^^

    Beta-readers lezen jouw verhalen op aanvraag en geven je er tips over als je die nodig hebt. Ze verbeteren ook je spelling als je dat wilt. ^^

    Een bemiddelaar lost ruzies tussen de leden op.
    Én tussen mods en leden, én tussen mods en mods, jongedame :Y)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Én tussen mods en leden, én tussen mods en mods, jongedame :Y)

    Sorry mama, dat wist ik niet. (huil)

    But you see: Zelfs crewleden (Oké, ik alleen) weten niet alles. :Y)


    Let the Night embrace you

    Oké Thank you allemaal

    Ghehe, had ik toch weer niet goed op de site gezocht ^^

    En hebben jullie mods en betareaders en bemiddelaars het nou heel erg druk met... doen wat jullie moeten doen? Of valt dat wel mee?

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 18:01 ]


    .

    Modereren valt eigenlijk best wel mee. Je surft wat op de site zoals andere users, maar als je iets tegen de regels ziet neem je dat direct in behandeling.
    Je bespreekt ook zaken met andere mods, stelt nieuwe regels/oplossingen voor en als je tijd over hebt kan je ook jezelf verdiepen in een of ander ding waarmee je dingen tegen de regels kan spotten. :T)

    Hoe dat zit met de andere crewleden weet ik niet. :'D


    Let the Night embrace you

    Oké leuk =P Moderator zijn lijkt me leuk :Y)


    .

    Is het ook =D

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Én tussen mods en leden, én tussen mods en mods, jongedame :Y)

    é, tussen crewleden onderling :'D Als ik bijvoorbeeld in conflict zou komen met een bètareader of zelfs een bemiddelaar :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Om op je vorige vraag te antwoorden, de bèta's hebben het wel druk, ja. Er zijn een hele boel aanvragen, alle bèta's zelf zijn bezig met een gezamenlijk ding & dan zijn er voor vele bèta's ook nog examens. Dus ja, ik heb het in elk geval druk met het bèta zijn (:


    Never run out of reasons to smile...