• Elke nacht verschijnen er nieuwe namen op het zware papier van het notitieboekje. Alhoewel notitieboekje geen goede benaming voor de verzameling papieren is. Normale notitieboekjes hebben immers geen krachten en kunnen een mens niets doen.
    Niemand weet van zijn geheim. Het is te gevaarlijk om te vertellen. Je weet immers nooit wie je zou kunnen verraden. Zelfs zijn vriendin, met wie hij al bijna twee jaar samen is, weet van niets. Nooit zal hij iemand in gevaar willen brengen door zijn geheim. Het was nooit zijn bedoeling geweest om het speciale boekje te vinden, maar spijt dat hij heeft opgeraapt, zal hij nooit voelen. De wereld kan een betere plaats worden, met zijn hulp.
    Wat Thias niet weet, is dat er meerderen van deze speciale notitieboekjes, ook wel Death Notes genoemd, naar aarde zijn gekomen.


    Doen/niet doen?
    Origineel?
    Titel leuk?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik schoot ook even uit m'n slof hoor. Dat heb ik normaal niet, maar met dit soort dingen wel. Echter, als jij zegt dat jij wat anders zag (wat ik echt heel erg raar vind trouwens), dan geloof ik je.


    Life is hard and then we die

    Boeiend, die foto is nu toch al weg. En als je 'm gaat schrijven neem ik abo, I love Death Note <3


    Alis volat propriis.