• OKay,, weer een topic! ^^
    Wat ga je doen als je TH tegen komt?
    kk zou gwn rustig er naartoe gaan en een handtekening vragen en mss ze probere te versiere. xD
    x

    Euhh :P

    Ik denk ze aanstaren (H)

    gewoon handtekening vragen en vragen of ik met ze op de foto mag :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik zou waarschijnlijk niets uit mijn mond krijgen. Ik ben al een verlegen typetje, en vooral als ik iemand tegenkom die aan mijn muren hangen.:$

    Uwhh. er heen waggelen x3
    Oii segge
    vrage ofk handtekening mag en foto x3

    en anders alsk nie seker weet da hun het zijn
    STAREN x3


    wacht.. hier de opties van lotte.
    -ik zie ze gewoon niet
    -ik loop tegen ze aan
    -ik ga hyper staan springen en uiteindelijk niks doen behalve kijken
    -Ik ga vrolijk zwaaien
    Meer opties heb ik niet. ik ben er bijna heilig van overtuigd dat het zo zal lopen.


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik zou zo normaal mogelijk naar hun toe gaan en vragen of ik met hun op de foto mag. en of ik een handtekening mag
    en dan zou ik mijn grappige droom vertellen xD

    ik zou zo normaal mogelijk naar hun toe gaan en vragen of ik met hun op de foto mag. en of ik een handtekening mag
    en dan zou ik mijn grappige droom vertellen xD

    ik wil jou grappige droom ook wel weten. x'D
    ALLEEN GEEN DETAILS aub. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik ga erzo normaal mogelijk [wat wss toch niet lukt] op af lope en vrage om een handtekening en of ik met hun op de foto mag enzo...


    Dead but delicious

    (...)
    ik wil jou grappige droom ook wel weten. x'D
    ALLEEN GEEN DETAILS aub. x'D

    k ook! ^^
    en wel details!
    xD

    Rustig proberen te blijven,Zo vriendelijk mogelijk een handtekening en een foto vragen! En tom Zwoel in de ogen kijken=D


    Pictures fade away, but memories are forever

    naar ze toe lopen en aan Bill vragen wat zyn lievelingsschoenen zijn.


    ok

    Nee, grapje. Naar Bill toe lopen, en vragen of ik een kusje mag. En dan met zijn allen op de foto. LACHEN !


    ok

    Haha moet je er naar toe lopen..'Tom,mag ik eens aan je dreads voelen'? Of 'Goh ik heb altijd al willen weten hoe jullie ruiken.''Georg ik vond je etalagepop act echt heeel coel'Hahah als je dat allemaal zegt ben je gek=D


    Pictures fade away, but memories are forever

    Okee mijn droom:
    Ik liep dus terug van school en ik had een nieuw liedje gedownload van TH. het allernieuwste liedje en in dat liedje zongen Bill en Tom allebei. En ik zet men ipod aan en begin te luisteren en het was echt een heel leuk deuntje.
    En dan beginnenn Bill en Tom te zingen: Komm mit deinen schuhe nach die Schuhepoeperei. en toen ik wakker werd was ik het liedje aan het zingen xD
    Dus moest ik ooit de kans hebben , zou ik hun mijn droom vertellen xD Die gaan echt gaan lachen xD en mij waarschijnlijk ook raar bekijken, maarja boeieee! xD

    Dan gebeurt er dit:
    Kathy loopt naar TH en kijkt hun aan met een typische kathygezicht. Kathy zegt: 'Djiee, wat moet je nou weer in Delft doen.'