• Ik heb een meisje op school en haar broetje heeft audtisme.Ze was haar huissleutel kwijt en de deur hadt ze toen maar achter zich dicht getrokken.Ze wonen dicht bij school en haar broertje was al naar school toe.Ze vraagt dus aan haar broertje:'wil jij even naar huis om de deur opslot te draaien.'Dat broertje zegt doodleuk:'nee.''Dan geef jij mij de sleutel ren ik naar huis draai ik hem op slot krijg je hem daarna weer terug.'

    Zegt dat broertje:'nee.'Loopt dat broertje weg achter een muurtje gaan wij kijken of hij de deur opslot gaat draaien.Staat hij daar maar gewoon te staan.Gaat dat meisje naar hem toe.
    'Kun je dna nu niet gelijk de deur opslot draaien?''nee,'zegt dat broertje.En wat er toen gebeurde weet ik niet want ik keek heel even niet maar toen ik wel keek zaten ze bij elkaar de haren uit het hoofd te trekken.En toen kreeg dat meisje de schuld want haar broertje is audtismis.Nou daar kan ik dus niet tegen want dat broertje deedt ook gewoon iets audtisme ofniet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hangt van situatie tot situatie afhoe zo iemand zich gedraagd. Ik leef er met 1 samen en die profiteerd er enkel van. Maar er zijn er genoeg die weten dat ze het hebben en er geen misbruik van maken.
    En niet iedereen heeft dezelfde graad en vorm van autisme.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn broertje heeft autisme. Ik zie de vergelijking maar dit vind ik wel overdreven


    Queen of Hell is my name

    Het hangt er heel erg vanaf wat er gebeurd is toen jij niet keek, dus ik zou nu niet kunnen oordelen wie er gelijk heeft.


    I clicked my heels and wished for you.

    is het niet autisme zonder d?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Softspoken schreef:
    is het niet autisme zonder d?


    None but ourselves can free our minds.