• Dit is mijn best wel lange verhaal van vorige week, maar, het is de moeite waard(cool).

    Het was net 1 dag uit met me vriend (25 maanden relatie gehad) dus ik ging uit met me broer en me nichtje. We gingen naar een gaybar, want mn nichtje en ik wilden lesbisch worden (t was ook net uit met haar vriend, we waren mannen zat) en me broer is toch gay.

    In de bar bood ze me tequila aan (nooit aan beginnen als je niet veel drinkt) dus ik dronk t op en zo gingen er nog 4 achterover. Uiteindelijk kwamen we 3 jongens tegen die ons tequila bleven geven.

    Op een gegeven moment was ik dus helemaal dronken. En heb ik twee homo's, 1 hetero en mn nichtje ondergekotst--'. Oja en de bar.

    En uiteindelijk heb ik t voor elkaar gekregen dat ik door de enige hetero uit die bar ben thuisgebracht, terwijl ik erheen ging om lesbisch te worden (wel lief want ik had die gozer ook ondergekotst).

    Dit was mijn geweldige verhaal, respect als je het helemaal gelezen hebt.

    (K)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 17:40 ]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik ben je hier stiekem aan het uitlachen. Dat klinkt best grappig (behalve dan dat het uit is met je vriend, das best rot) (cat)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Mijn reactie hierop is: Held :'D

    Iemand onderkotsen in een gaybar, en vervolgens toch nog door een hetero iemand naar huis gebracht worden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Mijn reactie hierop is: Held :'D

    Iemand onderkotsen in een gaybar, en vervolgens toch nog door een hetero iemand naar huis gebracht worden.
    En die hetero had ik ook nog ondergekotst he:9~.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Wat een geweldig verhaal x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    HAHAHAH.
    You're my hero.
    geweldig!

    Ja wat Reassurance zegt.
    En over kotsen gesproken; mijn ex die hier dit weekend was heeft in mijn hond zijn mand staan overgeven omdat hij iets teveel gedronken had. Arme hond.


    Scream for mercy!

    Lough schreef:
    Ik ben je hier stiekem aan het uitlachen. Dat klinkt best grappig (behalve dan dat het uit is met je vriend, das best rot) (cat)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Reassurance schreef:
    Mijn reactie hierop is: Held :'D

    Iemand onderkotsen in een gaybar, en vervolgens toch nog door een hetero iemand naar huis gebracht worden.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Haha, okee dit is geniaal!
    Je hebt het wel goed voor elkaar, door een hetero persoon naar huis gebracht te worden terwijl je de gaybar onder kotste XD...

    Wel balen van je -ex-vriend:(


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Beelzebub schreef:
    Ja wat Reassurance zegt.
    En over kotsen gesproken; mijn ex die hier dit weekend was heeft in mijn hond zijn mand staan overgeven omdat hij iets teveel gedronken had. Arme hond.
    Ah gadver XD. Nee dat heb ik dan weer niet gedaan:P.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    OMG ik zou me doodschamen als ik jouw was. Serieus, maar dat boeit je toch niet als je dronken ben xD


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Whahahah x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Lough schreef:
    Ik ben je hier stiekem aan het uitlachen. Dat klinkt best grappig (behalve dan dat het uit is met je vriend, das best rot) (cat)

    Dat en Respect, dat je het voor elkaar heb gekregen x'D


    Get back motherfuckerz'

    Hahaha, awesome (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Hahahaha geweldig xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.