• Heb jij je ooit al afgevraagd hoe groot de wereld in realiteit is? Hoeveel mogelijke plaatsen er op het aarde-oppervlakte rusten, verspreidt tussen land en water? Wel, wij zullen het je vertellen. Vertellen hoe het voelt als één simpele plaats, plots de héle wereld voor je kan betekenen. Maar om die plaats te bereiken, moet je vaak héél wat overhebben. Ja, soms ook het vertrouwen van diegene die je lief hebt. Maar.. Is dat het allemaal waard? Slagen wij om te bereiken waar ons hart naar schreeuwt?

    Dit verhaal gaat over twee jonge meisjes, Katerina en Melissa. Gewone doorsnee meisjes, maar zo hopeloos verliefd op de meest onbereikbare tweeling van het galaxy. De tweeling, bekend rond, Tokio Hotel. Ja, toch wel. Zij zouden hun leven geven, fortuinen en honderden kilometers afleggen, enkel om bij hun te zijn, voor amper twee uurtjes. Maar ooit, ooit komt hier méér uit. Dàt staat vast.


    Er staat al één deeltje op, maar denken jullie dat we verder moeten, of niet? ;x

    [ bericht aangepast op 26 juni 2010 - 10:47 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    En nu vind ik dat iedereen hem moet lezen ;d. Dus hop hop mensen :'D


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Boundaries schreef:
    En nu vind ik dat iedereen hem moet lezen ;d. Dus hop hop mensen :'D

    haha inderdaad <3 . neee, maar we zouden wel graag weten wat jullie er van vinden, dus laat gerust een reactie achter met je mening of tips weten wij ook of we verder moeten gaan of niet .
    x


    -

    Volg mijn voorbeeld en ga da verhaaltje lezen ;d
    want katerina& melissa zijn de beste.
    iloveyou'xx


    There's gonna be times, when people tell you that you can't live your dreams. This is wat I say; never say never.

    17062010 schreef:
    Volg mijn voorbeeld en ga da verhaaltje lezen ;d
    want katerina& melissa zijn de beste.
    iloveyou'xx

    Haha, dankjeweeel <3


    Life begins at the end of your comfort zone

    17062010 schreef:
    Volg mijn voorbeeld en ga da verhaaltje lezen ;d
    want katerina& melissa zijn de beste.
    iloveyou'xx

    haha, dankjewel leukerd <3 ;p
    x


    -