• En is nog nooit in haar leven zo hard verbrand als nu.

    Vrijdagochtend vertrok ik met vier vriendinnen (Jolien #2, Michelle, Laura en Anouk) richting Blankenberge met de trein. Tegen de middag kwamen we daar aan en het was natuurlijk al snikheet, iets wat ik totaal niet kan hebben. Ben echt een winterkind, geef mij maar sneeuw, haha. We moesten een stuk wandelen in de vlakke zon naar Camping Jamboree, wat echt een hel was, aangezien ik niet zo’n kampeermens ben en dus ook geen kampeerrugzak of dergelijke heb. Alles moest ik in een eastpackje proppen. ._.

    Maargoed, kwamen we daar helemaal uitgeput aan, klaar om onze twee tentjes op te zetten. Ging vlotjes en op het eerste zicht hadden we ook wel leuke buren, haha. Ja, EERSTE zicht, maar mijn mening is vandaag wel veranderd. :’)

    Even later vertrokken we dan naar het strand om daar even rond te hangen. Tegen zeven uur gingen we dan wat eten, daarna weer het strand op en tegen een uur of tien gingen we weer naar de camping om ons op te frissen, zodat we klaar waren voor een stevig nachtje. (cat)

    Half elf waren gingen we dan weer naar de dijk, want daar had je het Reef Café, een (duur ._.) plekje om te drinken, je zat in van die hele comfortabele zetels en Fatboy’s. :’D Daar een uurtje gezeten en toen vertrokken we dan richting het centrum van Blankenberge. We kwamen voorbij Club Ibiza, zo’n uitgaanstent, maar daar liep echt marginaal volk rond, haha, dus liepen we maar verder. Uiteindelijk zijn we toch maar Club Ibiza ingegaan, want die andere tentjes waren ook best wel marginaal. :’)

    Daarbinnen liep het echt vol jongeren die voor het eerst uitgingen, of zo leek het toch, haha. Je moest minimum zestien jaar zijn, maar je werd niet gecontroleerd, dus het zat echt vol met van die aandachtsgeile kinderen zonder kleren om hun lijf, terwijl ze showend en trots (en illegaal) flügel in hun colaatjes zaten te kappen. :’)

    Maargoed, er waren ook echt wel veel oudere jongens van rond de vijfentwintig die hoopten dat ze een jong meisje konden strikken, ofzo. (krul)

    Tegen een uur of één waren al die illegaaltjes weg en bleven enkel de ouderen over. :’) Op een gegeven moment zat ik dan met Jolien #2 even te bekomen op een bankje, komen er twee jongens van rond de drieëntwintig jaar op ons af met de vraag of ze ons wat konden trakteren. Wij heel vrolijk zeggen dat het wel mocht en ineens aan onze andere vriendinnen vragen wat zij wilden. Zo kregen hun ook gratis drank en die jongens moesten wel betalen, want ze kwamen het zelf voorstellen. :x

    Zo echt heel de avond, die twee jongens plakten echt niet normaal aan ons, heel de tijd in onze buurt blijven natuurlijk. We hadden trouwens voordien afgesproken om onze echte namen en kampeerplaats enzo niet te zeggen, maar fake namen etc te gebruiken. Vragen die jongens ineens waar we logeerden. Dus Jolien #2 / Charlotte (fake naam) zei: ‘Wij kamperen op camping Dallas’, een camping beetje verder dan camping Jamboree, waar wij zaten. Zegt die ene jongen heel vrolijk: ‘OH ! Camping Jamboree is véél beter, daar zitten wij!’ Dus wij helemaal ‘FACKKKK’, zaten die gasten gewoonweg op dezelfde camping als ons. ._.

    Verder was er ook een hele groep Fransmannen in die tent en fakking hell, die waren bezopen dat het niet meer normaal was. Ze zaten ongeveer elk meisje half aan te randen. oO Op een gegeven moment kwamen die twee jongens die op dezelfde camping zaten ons redden (Tim en Karim), gelukkig maar, haha. Ondanks ze zo plakkerig waren enzo, waren ze wel oprecht lief.

    Naja, na een paar uur werd het me daar echt te warm en ging ik even met Jolien #2 / Charlotte naar buiten om af te koelen. We gingen tegen een muurtje zitten, komen er twee Nederlanders aan en kwamen ze naast ons zitten. Ze waren wel grappig, haha. Ze vonden die Club Ibiza echt een stronttent, net zoals wij en waren ook nog volledig nuchter. Dus we zaten wat met hen te praten, vroeg de ene na een tijdje of we met nog meer vrienden hier waren. Dus ik zei: ‘Ja, met nog drie anderen. Ze staan momenteel half te paaldansen, kan je niet naast kijken. (cat)’. Krijg ik als antwoord: ‘Oh, die ene met zwart lang haar en twee met krullen?’ Ja, dat waren ze dus, haha. Wij met hen verder praten, vond het echt gezellig en na een tijdje kwamen de rest van hun vrienden er ook bij zitten. Het was ondertussen al drie uur gepasseerd en ze moesten nog met de auto naar Jabbeke, waar ze bij en vriend logeerden, dus ze gingen weg. Wij weer naar binnen, waar -jawel- Laura, Michelle en Anouk nog vrolijk rond die paal stonden te dansen met die gore Fransmannen rond hen. En natuurlijk ook nog die twee plakkers Tim en Karim, die ervoor zorgden dat die Fransmannen niet té dicht kwamen. :’)

    Ook echt elke keer als we dorst hadden, betaalden die Tim onze drankjes, hahaha. Heb echt serieus NIETS zelf betaald die avond/nacht/ochtend. Tegen half vijf gingen we weer naar het strand, want die tent zou toch om vijf uur sluiten en zo konden we de zonsopgang nog meemaken. Zaten we daar een half uur, komen die Tim en Karim eraan. ._. Dus we moesten weer heel de tijd onze fake namen gebruiken, wat voor enkelingen onder ons heel moeilijk was, aangezien ze zo waisted waren dat het niet meer normaal was. :’) Dus om de zoveel tijd gebruikten Jolien #2 / Charlotte en Michelle / Louise de verkeerde namen, waardoor we echt heeul hard moesten lachen en die Tim en Karim niet wisten waarover het ging. Echt hilarisch. :’)

    Tegen half zes in de ochtend (zaterdag) wilden we wel richting onze tent, want het was even genoeg geweest. :’) Kijken die Karim en Tim richting de dijk en zeggen ‘We wandelen wel even mee, camping Dallas ligt toch op de weg van onze camping (Jamboree). Dus wij echt van NOOOOOOOOOH, want wij moesten eigenlijk ook naar Jamboree. We zijn toen gewoon verder gewandeld over het strand, zodat die twee jongens begrepen dat we niet met hun wilden wandelen. We moesten dus gewoon heel traag wandelen, zodat die jongens al in hun tent zouden liggen tegen de tijd dat wij bij de camping zouden aankomen. :’D Het plan voor het opstaan lag ook al klaar: die jongens zouden die dag vertrekken, dus moesten om elf uur ’s ochtends hun tentje opgeruimd hebben. Met andere woorden: wij zouden niet uit ons tentje mogen voor elf uur.

    Eenmaal bij de camping aangekomen was het zes uur en volledig licht. Één van onze buurmannen zat heel droog buiten aan een tafeltje een biertje te drinken en begroette ons grijnzend. :’) Wij die tent in, maar tegen zeven uur hadden we al gedaan met slapen. Het was gewoonweg véél te warm en benauwd, dus in principe hebben we niet echt geslapen, haha. Maarja, we moesten dus tot elf uur in de tent blijven, want anders kwamen we Tim en Karim tegen, hahaha. Gelukkig hoorden we hen tegen negen uur al vertrekken, waardoor wij buiten in het gras konden gaan liggen, even genieten, want we waren wel allemaal stikmoe. Tegen een uur of elf gingen we douchen en daarna gingen we naar het strand. Daar hadden we echt een heel goed plekje, wel tegen betaling, want de vrije gratis plekken waren overbevolkt. De zon was echt zo gevaarlijk om in te verbranden, dus we hadden ons allemaal heel goed ingesmeerd, maar ons plekje was wel in de vlakke zon. Op een gegeven moment lag ik op mijn rug en was ik in slaap gevallen. Dus de ene kant van mijn gezicht zag knalrood. Toen ging ik op mijn buik liggen en viel ik weer in slaap, waardoor mijn rug niet normaal hard is verbrand. :’) Echt het doet pijn! Tegen zeven uur ’s avonds hadden we pizza gehaald en aten wie die op, op het strand. Maar ik had door die kutzon een zonnesteek / zonneslag, dus kreeg het niet echt binnen. :’)

    Wij weer naar onze tent, nog een keer douchen en tegen een uur of tien weer richting de dijk. Op onze weg daarheen kwamen we een hele groep twintigjarigers tegen die op een vrijgezellenfeest waren. Ze spraken ons aan, want die ene persoon moest dan een opdracht uitvoeren: twintig meisjes moesten iets van z’n buik aflikken. - hebben we niet gedaan- Maar ik hield me even afzijdig, want ik was echt dood aan het gaan door m’n zonnesteek. Komt er één van die jongens naar me toe -best wel een knappe man, hahaha-. Zei hij heel serieus ‘Kom jij hier vaker?’, en dan zo’n wenkbrauwwiebel erbij. :’) Ik heel bot ‘Nee, niet echt nee. -.-‘

    Ging het gesprek ongeveer zo verder:
    Jongen: ‘Je bloost wel een beetje, hé.’
    Jolien: ‘Nee, ik ben verbrand.’
    Jongen: ‘Oh, en wat kom je hier doen, dan?’
    Jolien: ‘Een zonnesteek oplopen.’
    Jongen: ‘Dan moet je je wel insmeren, haha.’
    Jolien: ‘Heb ik gedaan.’
    Jongen: ‘Oh, oké. En wat ga je vanavond nog doen?’
    Jolien: ‘Weet ik nog niet, zien we zo wel.’
    Jongen: ‘Oh, oké.’

    En toen liep hij weer naar z’n vrienden, hahaha. Ja, sorry, ik was echt dood aan het gaan van de hoofdpijn. :’)

    Toen zijn we weer naar dat Reef Café gegaan, in die heerlijke zeteltjes zitten. En daar hebben we dan onze avond tot een uur of twee doorgebracht. Daarna weer naar een tent, proberen te slapen. Enkele uren later -zondag, vandaag- moesten we vertrekken en ons tentje opruimen. Om half vier worden we ineens wakker, want onze buren waren een feestje aan het bouwen op de weide. ==’ Echt, ze zaten met hun stoeltje ongeveer IN onze tent! Echt heel onrespectvol, want op de camping moest je stil zijn van tien uur ’s avonds tot zeven uur ’s ochtends, like, er slapen daar ook kleine kindjes enzo…

    Zegt één van die mannen: ‘Moeten we niet stiller zijn, anders kunnen hun niet slapen?’ Krijgt hij als antwoord: ‘Die zijn er toch niet, die kwamen hier gisteren ook pas tegen zes uur ’s ochtends terug.’ Wij kwaad grommen dat we wel degelijk in onze tent zaten en wilden slapen. :’) Toen was het gelukkig wel wat stiller, maar ze lieten echt onwijs veel afval liggen. Dus daar komen allemaal meeuwen op af, die dan ook nog eens op onze tent kwamen schijten. -.-

    Naja, paar uur later moesten we opruimen en zaten we weer op de trein naar huis.

    Einde. (cat)

    En respect als je dit gelezen hebt. :Y
    )

    ik heb een appartement in de straat van ibiza of toch ongeveer [:


    There's nothing like us.

    HEARTBUCKS schreef:
    ik heb een appartement in de straat van ibiza of toch ongeveer [:

    Hahaha, en wat vind je van die club? :Y)

    Ibiza trekt echt op niets en is veel te duur.
    Je moest naar een cafe gaan achter de winkel straat.
    Het is iets met 'soleil' daar zitten meestal mensen van de richting Antwerpen, ik kom daar regelmatig bekend volk tegen
    -Woont in Antwerpen maar zit elke zomer 3 weken in ons appartement in Blankenberge.
    :'D
    + In dat soleil ding is meestal een leuke sfeer :3

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 22:23 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    HEARTBUCKS schreef:
    ik heb een appartement in de straat van ibiza of toch ongeveer [:

    Waar is dat appartement?
    Want wij hebben er ook één, letterlijk in die straat. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Alicious schreef:
    Ibiza trekt echt op niets en is veel te duur.
    Je moest naar een cafe gaan achter de winkel straat.
    Het is iets met 'soleil' daar zitten meestal mensen van de richting Antwerpen, ik kom daar regelmatig bekend volk tegen
    -Woont in Antwerpen maar zit elke zomer 3 weken in ons appartement in Blankenberge.
    :'D
    + In dat soleil ding is meestal een leuke sfeer :3

    Hahaha, zijn we niet tegengekomen. :')
    Maar we hebben toch niets zelf betaald, dus qua geld maakte het ons niet uit. :Y)
    Ibiza is the place to be als je getrakteerd wilt worden door oude ventjes. :')

    Reassurance schreef:
    -heeft het allemaal gelezen-

    Damn, dat klinkt allemaal echt superleuk! En jullie hebben wel goed weer uitgekozen, wel jammer dat je zo verbrand bent.

    He, nu heb ik ook zin om op vakantie te gaan met vrienden :'D


    Only losers can act the way you do

    Prodigy schreef:
    (...)
    Hahaha, zijn we niet tegengekomen. :')
    Maar we hebben toch niets zelf betaald, dus qua geld maakte het ons niet uit. :Y)
    Ibiza is the place to be als je getrakteerd wilt worden door oude ventjes. :')

    Das wel waar, ik was daar eens met mijn nicht. Een hele avond niet veel hoeven te betalen buiten de eerste baar drankjes. :3
    In dat soleil ding zitten meer mensen van onze leeftijd. :'D
    -tip voor volgende keer als je gaat. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Alicious schreef:
    (...)
    Das wel waar, ik was daar eens met mijn nicht. Een hele avond niet veel hoeven te betalen buiten de eerste baar drankjes. :3
    In dat soleil ding zitten meer mensen van onze leeftijd. :'D
    -tip voor volgende keer als je gaat. :'D

    Zullen we volgende keer eens achter zoeken! :'D