• Want ik moet vrijdag om half 4 's middags, wanneer het dus stikheet is, 5.3 kilometer gaan rennen.
    Volgens mij val ik na 5 minuten al flauw, want ik kan er gewoon helemaal niet tegen om in de hitte me in te spannen.
    En ik móét wel, want het staat in mijn PTA en als ik het niet doe, dan heb ik een ontzettend groot probleem.
    Stiekem heb ik dat er wel voor over, vooral omdat het vrijdag ook nog eens de verjaardag van mijn vader is ;x

    Jullie ook al eens zoiets achterlijks moeten doen?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Oh gosh, die vent is niet goed wijs ;o.
    Na 1 meter rennen stik ik al O.O
    Maar in ieder geval succes!
    En alvast gefeliciteerd met je vader haha

    Ziekmelden? (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    dat is kut! moest ik donderdag ook, hmm, veel water meenemen, en lopen als je niet meer wil rennen.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Jezus,
    Tja, daar kun je waarschijnlijk niet zoveel aan doen, misschien gewoon heel luchtig en wit kleden, met veel water drinken (niet téveel) Veel strekte en gefeliciteerd trouwens :Y)
    PS. die vent spoort niet.


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Ik ging gister ook hardlopen, in die hitte. Meeeen, echt kut vind ik dat. Je moet gewoon een flesje water bij de hand houden, en een iPod in doen of zo, dat leid je af.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    doen alsof je flauwvalt dat help als wij zo een dingen moeten doen

    oja die gast. spoort. niet!


    Change, the only good thing in this world.

    In de winter bij -12 ofzo in een rokje moeten lopen. Jaja, ik was kwaad xd
    & ook lopen in de warmte, maar ik hield het een kwartier vol ;d


    Don't be a drag, just be a queen.

    xYvaine schreef:
    Jezus,
    Tja, daar kun je waarschijnlijk niet zoveel aan doen, misschien gewoon heel luchtig en wit kleden, met veel water drinken (niet téveel) Veel strekte en gefeliciteerd trouwens :Y)
    PS. die vent spoort niet.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Rennen ?
    Oh gosh, ik heb het echt met je te doen ! :x
    Echt vreselijk veel succes toegewenst !


    wth.

    Meld je ziek :P Zou ik in jou geval wel gedaan hebben ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Met 30 graden kun je NIET hardlopen, neem het van mij aan. Ik ben gister om 9 uur 's avonds wezen lopen en ik kwam dood terug.

    Als je hem niet om kunt praten, meld je ziek, kijk naar de weersverwachtingen en stel voor de ronde in te halen op een dag met geschiktere temperatuur. Nood breekt wet en met deze temperaturen kan dat echt gevaarlijk zijn.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 11:07 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ö das echt zwaar kut.

    Gymdocenten zijn niet altijd helemaal goedwijs.
    Ze wouden mij in de 3de niet laten overgaan naar de 4de omdat ik een 5,8 op gym stond en een 6 moest staan. belachelijk. De rest van mn cijfers waren hardstikkegoed dus ik vanalles overdoen maar hielp niet echt, dus mn ma naar schoolbellen en de volgende dag stond ik een 6 x)
    Vaag.

    Maar om terug op jouwn verhaal te komen;
    Meld je ziek ofzo? of praat hem om?


    Vampire Heart.

    Reassurance schreef:
    Ziekmelden? (krul)


    Some people make the world special just by being in it

    Respect als het je lukt _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Reassurance schreef:
    Ziekmelden? (krul)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.