• Heej quizletters <3
    Ik had een vraagje. Ik ga vrijdag op een date(!) met een jongen die ik heel erg leuk vind, en hij mij ook. Hij wilde met mij naar deze film gaan maar is die leuk?
    x.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Het is wel een echte meisjes film denk ik dus hij moet er wel tegen kunnen. Mij lijkt hij op zich best leuk.

    Die is heel mooi volgens mij!
    & Romantisch ^^


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Coldplay schreef:
    Het is wel een echte meisjes film denk ik dus hij moet er wel tegen kunnen. Mij lijkt hij op zich best leuk.

    Was zijn idee niet de mijne (baby)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    Was zijn idee niet de mijne (baby)

    Haha, o dan. Dan doet hij het waarschijnlijk om je te pleasen. Gewoon heen gaan dan! (;

    Die film lijkt mij echt heel leuk!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Haha, daar wil ik ook nog een keer heen (:

    Alvast veel plezier toegewenst! (: Ik hoop dat het wat wordt met die jongen (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Springbreak schreef:
    Die film lijkt mij echt heel leuk!


    overrated

    I dunno...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja! Doen! Die is leuk!
    Ik heb hem laatst gezien op internet en hij is echt echt leuk.
    Het lijkt me een leuke jongen als hij deze voor je kiest :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Geen idee! Ik denk het wel! Want ik wil hem ook graag zien en hij schijnt heel romantisch te zijn. Dus hij heeft het goed uitgekozen!

    Veel plezier alvast!(flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik wil die zo graag zien :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Yay, jij moet gaan (:
    & de film boeit niet, zolang je het maar leuk met hem hebt :3


    wth.

    :o ik wil ook een date die zelf aan bied om naar die film te gaab!! K wil hem ziennn

    Maar hij biedt het zelf aan, hangt er natuurlijk van af of je zelf er ook heen wilt;)


    La credenza è una medicina contro il timore

    heb al ja gezegd maar het ging me meer om de film xD

    [ bericht aangepast op 1 juli 2010 - 11:00 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    WOEEHHHHHHHHHHH

    HIJ GAAT JE ZOENEN

    (':