• Love of the paparazzi

    Rex Harper: "The public wants raw and real and that's what we give 'em. Let me tell you something, my friends, we're the last of the real hunters."


    Paparazzi zijn de meest gehate wezens op aarde. Bekend om het verpesten van levens, en het schenden van privacy.

    Jackie, waarschijnlijk één van de jongste paparazzi ter wereld, heeft de juiste uitstraling en het karakter die haar ware beroep nooit zouden verraden. Slechts enkelen kennen haar anonieme bezigheid, maar zijn zelf ook snel genoeg opgestapt, aangezien niemand iets te maken wilt hebben met zulke boosdoeners.

    Haar donkere fotokamer, dat is de plek waar Jackie het liefst van al is. De enige plek waar ze haar exclusieve rust kan vinden. Haar gebrek aan socialiteit wordt gauw opgelost door haar poes Willy willy, maar het cruciale gebrek aan liefde verminderd pas wanneer Jackie door haar lens van haar fototoestel niet zomaar American Celebrity's ziet, maar zich focust op de knappe gezichten van de bekende jongens zoals Robert pattinson, Chace Crawford, Taylor Lautner, etc. die poseren voor haar polaroid.

    Jackie's problemen beginnen wanneer ze onopzettelijk contact krijgt met de beroemde Amerikaanse jongens die langzaam interesse voor haar krijgen, en ze niet meer weet hoe ze zich moet gedragen. Moet ze hen haar grote geheim vertellen?

    Is er liefde tussen een celebrity en een paparazzo mogelijk?


    Ik hoop dat mijn nieuwe verhaal origineel genoeg is, en jullie het leuk vinden. ^^

    [ bericht aangepast op 2 juli 2010 - 20:43 ]

    wow
    das echt een supr idee van je
    lijkt me echt een leuk verhaal

    TeamKiko schreef:
    wow
    das echt een supr idee van je
    lijkt me echt een leuk verhaal


    bedankt (;