• Hier in Amsterdam is het echt rotweer! Het regent kei en kei hard en het onweert en bliksemt o.o En ik ben daar echt bang voor. Ik zit hier echt zo met alle ramen dicht op mijn bed met al mijn knuffels om me heen hehe :')

    Waar zijn jullie bang voor? :Y)

    Onweer. (krul)


    Smiling but close to tears.

    insecten, haaien, mijn mentor

    clowns. al sinds ik klein ben vind ik ze al dood eng !


    Life is a beautiful struggle

    Bij ons (in Belgie) heeft het ook wat geonweert deze middag rond 1 uur, en plotseling stortbuien "nzo, en ik was daar door aan het fietsen :Y) Want ik moest naar de paardenstal want we moesten de paarden op wei gaan zetten^^
    En ik vond het helemaal niet erg dat het regende en bliksemde "nzo :9~
    Maar ik ben als de dood voor hagel. Echt, ik heb ooit eens in een hagelbui gezeten in de auto, midden op de autosnelweg, iedereen stond stil! Die hagelbollen waren zo groot als tennisballen! En nu heb ik daar echt schrik voor!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Psychic schreef:
    Vissen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Softspoken schreef:
    Langs een kanaal of een rivier rijden vind ik doodeng.


    Same.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Haaien, Liften, De dood


    Stop wishing, Start doing..

    Clowns zijn eng o.o


    Today will be Girl's Day party with you~

    TheRipper schreef:
    (...)

    vissen??


    Ik ben niet echt bang van iets...
    niet dat ik weet.

    Ja ;p. Niet voor goudvissen ofzo, maar voor die grote vissen... Brrrr.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    men, hier in doetinchem was het eerst zoo lekker weer helemaal zonnetje alles 30 graden ofzo gaat het opeens kijk hard regenen nu is het gewoon fris.


    The way we live, is the way we die

    Onweer en octopussen.

    Spinnen en teken ;'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nergens voor.


    I live for the applause, you will die for it.

    Spinnen, haaien, paarden, insecten, liften, lege gangen, clowns, enge films, bliksem, van die animatormensen in (dieren)pak in een pretpark/dierentuin.., vliegtuigen,..

    nu ik het bekijk, wat ben ik een scheiterd:Y)

    Clowns


    A line is a dot that went for a walk.