• Ja, dus zo begon het xD

    Een paar dagen geleden waren we aan het bbq-en en mijn vader begon ineens 'ja vanochtend om 6 uur stond er een man in de achtertuin' ik schok me dood ik dacht echt wtf -we wonen aan het water btw- nou ja. Dus hij ging die vent achterna, bleek het dus de ex-man van een buurvrouwtje te zijn die ze eruit had geschopt. Ik ben hem wel eens tegen gekomen en het leek wel een zwerver, met een blik bier op het stoepje bij de winkel, ja ja.

    Nou hij was dus in de achtertuin van ons geglipt, echt eng gewoon om dat te weten. Want nu elke avond hoor ik wat, en ik zit vlak bij het raam. Dus die avond nadat mijn vader dat zei hoorde ik wat, ik bang naar boven maak mijn broer wakker en die gaat met me mee naar beneden met twee messen in mijn handen xD hahaha en nu is hij er niet meer geweest gelukkig die man xD

    Edit: Hij is opgepakt, hij zat in het huis van een van de buren, wou wegrennen en pleurde in het water, dat is nog om te lachen maar bleek dus dat hij eerder was opgepakt in een dorp ergens omdat hij zijn vrouw mishandelde, en niet zon klein beetje ook ...echt verschrikkelijk, ben blij dat hij opgepakt is ..



    Creepy wie heeft er nog meer zoiets meegemaakt ??

    X

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 23:06 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Nee he D:
    Ik moet strx nog naar de tuin om alles op slot te doen en ik durf nu niet meer (cat)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    Nee he D:
    Ik moet strx nog naar de tuin om alles op slot te doen en ik durf nu niet meer (cat)


    hhahahah xD :X Sorry dat ik je bang heb gemaakt xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Wel eens maar dat was toen ik net woonde in de buurt waar ik nu ben en ik had een keer de griezelbus gezien dus hadden wij een boot die daar op leek een beejte en toen we hier een keer gingen spelen zag ik de oppas niet en toen lieten hij en me broertje me schrikken sinds dien ben ik bang dat er iemand stat om mij te pakken

    Wat een enge vent zeg :O Ik heb geloof ik niet zoiets meegemaakt. Gelukkig.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.


    Ik wel,maar die kwam het huis in.En ik schrok
    'm weg met de namaak pistool van mijn neef.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hahahah :') nee lol, gelukkig kan er niemand naar onze achtertuin :3

    Italie schreef:
    Nee he D:
    Ik moet strx nog naar de tuin om alles op slot te doen en ik durf nu niet meer (cat)

    Desperation schreef:
    Hahahah :') nee lol, gelukkig kan er niemand naar onze achtertuin :3


    We wonen bij het water en die hekken enzo zijn niet zo geweldig meer xD maar nu is hij opgepakt gelukkig ;)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    bahbah :S opsluiten en wegwerken. Heb ik gelukkignog niet meegemaakt, wij hebben een dik hek met poort om de tuin :'D

    Er stond een x een inbreker tegen me raam aan te bonken, gelukkig blafte de hond en ging die weg. Die dag erna was er bij de buren ingebroken, en onze hele regenpijp was van de muur afgevallen omdat ie daar blijkbaar is ingeklommen. Zo eng xd

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 23:16 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    RememberXme schreef:
    (...)

    We wonen bij het water en die hekken enzo zijn niet zo geweldig meer xD maar nu is hij opgepakt gelukkig ;)

    Wij niet. Wij wonen in een klein straatje en langs beide kanten van ons huis zijn hekken. Achter ons is de tuin en daarachter zijn nog huizen, dus kan er echt niemand in onze achtertuin :')
    Gelukkig dat hij opgepakt is!