• Hee, ik had laatst een verschrikelijke nachtmerrie. Ik weet er nog bijna alles van! Dus leek het me een goed idee die nachtmerrie te benutten. Zo liep het:

    Saskia sliep, ze droomde. Haar vader was vroeger lid van de maffia. Maar hij had ze verraden. De zoon van de baas van de maffia had gezworen wraak te nemen omdat zijn vader werd vermoord, vlak nadat Saskia's vader hem had verraden. De zoon (Yousef) wil niet de vader van Saskia, maar Saskia zelf! Door haar pijn te doen wist hij dat die vader het veel erger kreeg dan als hij hem zou vermoorden! Hij probeerde haar op verschillende manieren pijn aan te geven. Zonder dat hij haar ooit had gezien. Dat deed hij door middel van haar beste vriendin te vermoorden, en andere pijn te doen. Daar kreeg Saskia steeds visioenen door. Dus ze wist wat er aan de hand was! Zodra hij Saskia eigenhandig probeerde te vermoorden om haar vader te pijnigen, ze moet vluchten. Alle verlaten streken bezoekt ze maar nergens is ze nog veilig...quote]

    Het is misschien nog een beetje vaag maar wat vinden jullie er van?
    Ik zoek ook nog een mooie titel!

    xx Me ;p

    Ps de Saskia in dit verhaal maakt mee wat ik in mijn droom mee maakte.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 13:37 ]

    het zou heel mooi worden het lijkt me wel heel mooi maar voor een titel zou ik geen idee hebben sorry

    klippy schreef:
    het zou heel mooi worden het lijkt me wel heel mooi maar voor een titel zou ik geen idee hebben sorry

    Bedankt (flower)

    Ik vind het een mooi idee, maar naar mijn mening vind ik dat verliefd worden wel een beetje té worden. Ik denk dat je het dan echt bij je eerste gedeelte moet houden. Maar dat ik enkel mijn mening. Een titel? Hm, iets als in Runaway?

    Juneau schreef:
    Ik vind het een mooi idee, maar naar mijn mening vind ik dat verliefd worden wel een beetje té worden. Ik denk dat je het dan echt bij je eerste gedeelte moet houden. Maar dat ik enkel mijn mening. Een titel? Hm, iets als in Runaway?

    Goed idee! Je hebt wel n beetje gelijk ik pas t wel ff aan, want als ik er zo over na denk, dromen overdrijven wel eens xD

    ik vond het verliefd worden juist een grappig en leuk idee. :"D maar dat is mijn mening. $


    Life is a beautiful struggle

    Ikke idee hebbe! Polletje maken!

    Link naar de Poll: Klik!