• Hee
    Ik zoek een gelachtig gezichtsmasker. Wanneer het opdroogt krijg je een rubberachtig velletje op je gezicht. En wanneer je het wegtrekt zijn je porieën schoon.

    Weet iemand waar ik het kan vinden?

    Geen idee o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik weet wel dat ze bij het Kruidvat, of de Etos gewone maskers hebben, die ook je poriën openen enzo. Maar van dat gel-ding weet ik niets..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    In een winkel dat De Tuinen -ofzo, lol- heet, kun je peel-off maskers kopen c:
    Bedoel je die?


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Bij Kruidvat schijnen ze van die maskers te hebben (ook een chocolademasker) maar ik heb het nog nooit geprobeerd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Misschien sommigen van die Dokter van de Hooge of zo?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Goed, bedankt ik zal zoeken :)

    Etos!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Zo'n honingmasker zou ik nemen =]


    Today will be Girl's Day party with you~

    als je bij de kruidvat kijkt, bij de maskers, dan ligt er als het goed is ook peel-off bij. En etos heeft dat volgens mij ook. (net als DA)
    Ik heb zelf een tube met dat spul van Yves Rocher, niet duur en je kunt er best lang mee.


    What's the point of living, when there's no death?

    :P dat is zo grappig.. dat kan je gewoon in de kruitvat halen maar ik weet niet precies welke dat is :S

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 19:04 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Kruidvat, Etos, dat soort winkels. Ook misschien nog wel bij 'de tuinen'.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Gewoon bij de drogist. Je kunt vragen naar neusstripsXD

    No idea xp
    x