• De stelling van vandaag luidt:
    Pubers moeten verplicht werken, om zo geld te kunnen verdienen en leren omgaan met geld

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Joker schreef:
    Uuuuuuuuh,
    nee.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Haha, nee. Sommige personen kunnen namelijk geen balans vinden tussen een baantje en school waardoor de schoolresultaten achteruit gaan.


    Life is hard and then we die

    oneens, verplicht is toch niet nodig??? moet je toch zelf weten zou ik zeggen:$


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    JoJudicious schreef:
    In principe doen ze dat al, aangezien je meestal op school stage moet lopen. En daarmee dus al wat nodige ervaring meekrijgt. Het is natuurlijk niet geheel hetzelfde als écht werken, maar het is er een aanloopje naar toe. Dus het is onnodig om ze dan te verplichten om te gaan werken.


    I'll live every second like it is my last one <3

    Nee. Het is de verantwoordelijkheid van die pubers en hun ouders om over zoiets te beslissen.


    I'm not your princess

    Oneens, ze mogen zelf beslissen of ze willen werken of niet. Zoals ik. Ik heb nu een bijbaantje (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    oneens. dat kan je zelf beslissen of je datt wil of niet en anders geef ze zakgeld om met geld te leren omgaan


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Zeker oneens


    Stay calm and be a directioner.

    Oneens,ik heb niet eens tijd voor al mijn huiswekr laats staan als ik ook nog moet leren.
    Trouwens,wij worden toch nog gezien als kinderen? kinderen horen niet te werken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    JoJudicious schreef:
    In principe doen ze dat al, aangezien je meestal op school stage moet lopen. En daarmee dus al wat nodige ervaring meekrijgt. Het is natuurlijk niet geheel hetzelfde als écht werken, maar het is er een aanloopje naar toe. Dus het is onnodig om ze dan te verplichten om te gaan werken.
    daar ben ik het mee eens


    you were born original don't die as a copy

    Oneens, het woord 'zakgeld' bestaat ook nog.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    werken ??? mij niet gezien -__-

    hm, bestaat er niet zoiets als verboden kinderarbeid en schoolplicht?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    nee... oneens!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Oneens


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker