• ja en weetje waarom! ik duim! kom ik dus net achter xD
    maar als ik me zo bedenkt merk ik dat ik wel vaker mijn duim in mijn mond stop:S maar zonder dat ik het door had en nu kreeg ik het door xD

    maarja dat is niet gezond ik ben immers wel 16 jaartjes oud xD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik deed het vroeger altijd. Nu alleen heel soms.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 18:57 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hoe kan je dit dan nog typen? Help, Q wordt aangevallen door een internet geest! ö

    -
    Ok flauw, maar goed. Héééél soms, als ik onwijs gestrest ben en gehuild heb val ik met een duim in m'n bek in slaap. Al is het dan meer omdat ik er op knaag. (krul)

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 18:57 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik deed het vroeger ook. Tot mijn 6de ofzo, haha. (:
    Probeer gewoon te stoppen ? ;o


    None but ourselves can free our minds.

    AK47 schreef:
    Hoe kan je dit dan nog typen? Help, Q wordt aangevallen door een internet geest! ö


    ik ben heel goed in het typen met 1 hand xD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    dat had ik vandaag ook XD ik doe dat normaal nooit en heb ook vroeger heel weinig geduimd >_< toen ik mezelf opeens betrapte op duimen o.O;;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb nooit geduimd (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik duim nog steeds, als ik me rot verveel
    Op school etc heb ik er geen last van en dat wil ik graag houden zo :']


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik heb dat tot mijn 15e nog gedaan. x]
    Was gewoon een reflex als ik zenuwen had. -deed het in niemands bijzijn x]-


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik deed het vroeger nooit, nu ben ik ook begonnen..


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    omg je stopt toch geen duim in je mond als je 16 bent


    --

    Eyeliner schreef:
    omg je stopt toch geen duim in je mond als je 16 bent


    Jij hebt vast ook dingen waar je je voor schaamt. Je hoeft toch niet meteen zo te reageren?

    ON: Dat is niets om je voor te schamen hoor! En als je er graag af wilt komen, moet je misschien van dat hele vieze spul op de nagel van je duim doen ofzo? Misschien dat dat helpt. (:

    Eyeliner schreef:
    omg je stopt toch geen duim in je mond als je 16 bent

    Lekker boeiend? ._.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Men, ik ben bijna 18 en ik duim al mijn hele leven. -trots- Het is mijn uit-knop.


    Your make-up is terrible

    Ghehe, ik deed het tot mijn twaalfde/dertiende. Nu ben ik er helemaal vanaf. Maar soms vind ik het nog leuk om op mijn pink te sabbelen. :9~


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Travesty schreef:
    (...)

    Jij hebt vast ook dingen waar je je voor schaamt. Je hoeft toch niet meteen zo te reageren?

    ON: Dat is niets om je voor te schamen hoor! En als je er graag af wilt komen, moet je misschien van dat hele vieze spul op de nagel van je duim doen ofzo? Misschien dat dat helpt. (:


    Ja en?
    Ik zeg toch mijn mening?


    --