• Dus eh,wat bedoelen ze als ze bijvoorbeeld zeggen zo van 'Jij bent best populair'.Dus niet
    over populaire quizzen en stories,maar over de
    personen zelf..Wat verstaan jullie hier op Q
    onder 'populairiteit'?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Joker schreef:
    Dat je dan bekend bent bij veel users op een goeie manier, ofzo.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mythology schreef:
    Hmm volgens mij
    De users die als cool worden aangezien, veel reacties krijgen op de belachelijke topics die ze maken, bffs zijn met de anderen die in dezelfde categorie horen en tegelijk gehaat worden door een aantal deel van de users.
    jep, dat klopt wel voor mij (:


    WhahahaxD


    Queen of Hell is my name

    Dat is eigenlijk voor iedereen net wat anders. De een bedoeld het positief de ander negatief en weer een ander als grapje. Zoiets kun je beter aan de betreffende persoon zelf vragen wat die er mee bedoelt.

    Mythology schreef:
    Hmm volgens mij
    De users die als cool worden aangezien, veel reacties krijgen op de belachelijke topics die ze maken, bffs zijn met de anderen die in dezelfde categorie horen en tegelijk gehaat worden door een aantal deel van de users.
    jep, dat klopt wel voor mij (:


    Hier ben ik het helemaal mee eens! (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat je bij andere users bekend staat als een lieve en aardige user die altijd overal voor in is. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    LoveAndDeath schreef:
    (...)

    Ik zie dat als een soort van dat je toch bekent ben maar dan op de verkeerde manier. :)

    Haha.
    Haters make me famous?
    :3


    We'll never be as young as we are tonight

    Springbreak schreef:
    Ik denk de mensen die hier erg actief zijn en iederen wel een beetje kent of van gehoord heeft.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Is er dan een of andere rangorde op Q? Volgens mij mag iedereen iedereen wel toch een beetje? $. Het is gewoon hoe je zelf reageert op dingen, XD.


    Alleen maar tranen van geluk

    Wie versta jij dan onder populair, want ik kan niemand bedenken? :Y)


    All was well.

    JBM schreef:
    Wie versta jij dan onder populair, want ik kan niemand bedenken? :Y)

    Inderdaad, ik heb het gevoel dat gewoon iedereen hier gelijk is hoor ;D


    Alis volat propriis.

    Caithlyn schreef:
    Dat iedereen je wel kent of je herkent denk ik.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Springbreak schreef:
    Ik denk de mensen die hier erg actief zijn en iederen wel een beetje kent of van gehoord heeft.


    The way we live, is the way we die

    Italie schreef:
    Ik denk de mensen die iedereen wel een beetje kent


    All this dampness is damp.

    Italie schreef:
    Ik denk de mensen die iedereen wel een beetje kent
    bovendien er zijn redelijk wat bekend!

    'Bullshit'


    Everything means nothing, if I ain't got you.