• Haaj(A)

    Juah,mama is met de trein + een vriendin ergens heen(winkelen en zo)Vriend van mijn mama is werken tot half 11 en ik?Ik zit alleen thuis,en ik kan niemand bereiken om iets te gaan doen en nu wil ik zelf iets ondernemen maar wat?Ik wou graag film kijken maar dvd speler doet het niet :S en nu kan ik het wel op de laptop kijken maar dan krijg ik steeds kinda warme benen -.-

    Weten jullie nog iets wat ik kan doen?En het liefst iets wat je in je eentje kan doen en binnen(krul)

    Owja en weten jullie maybe wat ik vanaaf kan eten ?(nerd)

    alvast bedankt ^^
    xx


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Zet je laptop dan op de bank naast je of offer je benen op? (krul) Doe ik ook altijd :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    IvoryCoast schreef:
    Zet je laptop dan op de bank naast je of offer je benen op? (krul) Doe ik ook altijd :'D


    Daar zit wat in(A)
    Ik ga gwn lekker de huiskamer verbouwen :Y)

    en weet je mss nog of gebrande films ook op de laptop kunnen ?Anders kijk ik gwn de originele :Y)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Niets? (krul)
    dat is héél ontspannend. (nerd)


    You’re falling into history.

    Als je een bad hebt, dan zou ik gewoon heeeeel lang in bad gaan liggen. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    Als je een bad hebt, dan zou ik gewoon heeeeel lang in bad gaan liggen. (krul)


    Whaha ik had een plastic bad in de badkamer staan(hard plastic was dat,niet een gewoon zwembadje) maar die zorgde voor weinig ruimte en nu is die weg :p

    dus no bad haha


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Computeren, lezen, tvkijken, douchen/bad nemen, mensen bellen (er zijn vast wel een paar vrienden van je thuis).
    En je zei dat je iets binnen wilde doen, maar buiten is het juist prachtig weer.
    Je kan naar het strand gaan, en als je zo nodig een film wilt zien, naar de bioscoop.
    Met dit weer is het toch heel rustig. (krul)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Uuuhh,,

    je kan op bed liggen ofzo en dan de laptop voor je??

    of

    quizlet veroveren (duivel)

    of,

    geen idee,

    boek lezen ofzo?

    en mis kan je een pizza eten?


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Koop een game?

    OKAYCACEFACE schreef:
    Computeren, lezen, tvkijken, douchen/bad nemen, mensen bellen (er zijn vast wel een paar vrienden van je thuis).
    En je zei dat je iets binnen wilde doen, maar buiten is het juist prachtig weer.
    Je kan naar het strand gaan, en als je zo nodig een film wilt zien, naar de bioscoop.
    Met dit weer is het toch heel rustig. (krul)


    Ik ga zo maar eerst even douche(zit nog in pyjama:$) en daarna denk ik maar gwn film op de laptop kijken.En als ik naar strand of iets wil,moet ik alleen :p want zoveel mensen bieden zich niet aan om iets te gaan doen met mij *gaat heel zielig doen*

    ahahaha maar ik vind het wel fijn even alleen zijn :Y)


    Listen to your heart and your dreams come true ~