• De stelling van vandaag luidt:
    De topics en reacties op het forum worden gemener en gemener naar artiesten en fans toe

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als je vroeger zoiets zou schrijven, zou het niet meteen verkeerd opgevat worden. Maar toen brak de tijd met emoticons aan en nu kán je niet meer wat zonder een emoticon zeggen zonder dat het verkeerd opgevat wordt. En sommige mensen willen snel een reactie plaatsen, waardoor de reactie dan af en toe wat bot over kan komen. Dus het valt best mee hoe gemeen het is, het wordt over het algemeen gewoon verkeerd opgevat. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Dat valt mee. Elke artiest heeft voor en tegenstanders en die geven alletwee graag commentaar op wat ze doen. Het is ook te zien hoe je de dingen interpreteert, gemeen of niet.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dat hangt af van de artiest en fans. Sommige mensen gaan express naar bepaalde topics om er slechte dingen over te zeggen (daar kan ik echt niet tegen!) en dat zie je tegenwoordig wel veel vindt ik. Dat ze eens in hun eigen bakje kijken!
    Maar dat is echt afhankelijk van de artiest enzo.


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    Springbreak schreef:
    (...)
    Uhu en het licht eraan wie het is. Ik heb wel gemerkt dat mensen op Justin Bieber echt gemeen reageren.


    Save friends, you need them.

    hangt echt van de persoon af