• Ja, ik ben klaar met het geslacht dat een slangetje tussen hun benen draagt :\
    Ik vond eindelijk weer iemand leuk, zou ik vandaag gaan afspreken. Gister zei ik hoelaat ik de trein nam en daar aan kwam, kwam hij doodleuk aan zetten met: 'Maar, ik kan niet?'. Heel fijn dus, ik voel me shit. Waarom kon ie niet? Hij vond me al leuk -ofzo- en hij wilde geen gebroken hart. Ik hem dus verteld dat ik hem ook leuk vond maar hij dus zeggen dat ik volgende week wel kon komen. Oké dan, geen probleem. Vervolgens zegt hij een uur of twee later dat ik vandaag wél kon komen. Ja amehoela, mooi niet dus. Ik vroeg of hij naar Den Bosch kom komen, zegt ie weer dat hij niet kan.
    Gister avond -nadat ik hoorde dat ik morgen dus eigenlijk niks meer te doen had- ging ik met mijn ex bij iemand thuis oppassen. Geen probleem alweer. Heel gezellig, hij zoende me. Maar dat doet ie wel vaker maar hij zit wel de hele tijd te zeggen dat ie niks met me wilt. -of iets in die richting waarschijnlijk, hij zegt ongeveer zo iets in die richting namelijk-. Vraag ik gisteravond of hij vandaag iets te doen had. Had ie niet, oke. Ik vroeg hem om hem 's ochtends te bellen of te smsen daar over. Heeft hij dus mooi niet gedaan. Ik hem net smsen, kom híj er ook al mee aanzetten dat hij toch niet kan omdat hij 'blijkbaar' al met iemand anders had afgesproken.
    Men, dit gebeurd me nou altijd en onderhand word ik het wel zat. Nu ben ik wéér chagrijnig, en als jullie vinden dat ik me aanstel. Leuk voor jullie :\

    * eerste alinea gaat over R.
    tweede alinea gaat over N.


    your eyes are like stars in the night.

    het leven is ingewikkeld --'
    En jongens zullen we nooit begrijpen (krul)


    You’re falling into history.

    Pfoe, jongens.. (':


    All this dampness is damp.

    Pff, jongens zijn ook nergens goed voor...

    alles went, behalve een vent


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Pff, jongens zijn ook nergens goed voor...

    alles went, behalve een vent

    Ze zijn voor 1 ding goed: als je een kind wilt.

    ontopic: jongens zijn idd rare wezens.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    Ze zijn voor 1 ding goed: als je een kind wilt.

    ontopic: jongens zijn idd rare wezens.

    Hahaha, óf seks te kort komt :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Tragically schreef:
    Pff, jongens zijn ook nergens goed voor...

    alles went, behalve een vent


    Life is a beautiful struggle

    Poseidon schreef:
    (...)
    Hahaha, óf seks te kort komt :"D

    Daarvoor hebben ze tegenwoordig ook wel andere dingen (krul)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    Daarvoor hebben ze tegenwoordig ook wel andere dingen (krul)

    Ja, maar mannen worden -denk ik?- vaker als seksslachtoffer gebruikt, maar ze vinden het leuk dus er is geen aanklacht : D


    your eyes are like stars in the night.

    boys will be boys.


    everybody needs a song.

    Huh? Waarom laat je je door je ex zoenen?


    No growth of the heart is ever a waste

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ja, maar mannen worden -denk ik?- vaker als seksslachtoffer gebruikt, maar ze vinden het leuk dus er is geen aanklacht : D

    Nou, verkijk je er niet op hoe vaak die dingen worden gebruikt ._____.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Typisch jongens...


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Volksfeind schreef:
    Huh? Waarom laat je je door je ex zoenen?

    Dat vraag ik me eigenlijk ook al twee maanden af. Op een of andere manier gebeurd het steeds weer en ga ik me weer dojsafnlsodujfhalwjef voelen. Ergens ben ik waarschijnlijk bang dat hij er uit naait met een ander meisje en dat ik hem volledig kwijt ben ofzo. En dat ik hem zo nog een beetje bij me probeer te houden? Gosh, ik ben het meeste pathetic van iedereen hier volgens mij :\


    your eyes are like stars in the night.

    Illuminati schreef:
    (...)
    Ze zijn voor 1 ding goed: als je een kind wilt.

    ontopic: jongens zijn idd rare wezens.

    Tegenwoordig heb je daar ook andere middelen voor hoor(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Dat vraag ik me eigenlijk ook al twee maanden af. Op een of andere manier gebeurd het steeds weer en ga ik me weer dojsafnlsodujfhalwjef voelen. Ergens ben ik waarschijnlijk bang dat hij er uit naait met een ander meisje en dat ik hem volledig kwijt ben ofzo. En dat ik hem zo nog een beetje bij me probeer te houden? Gosh, ik ben het meeste pathetic van iedereen hier volgens mij :\

    Hehe naja, valt wel mee. Bij mij was het ook bijna gebeurd als ik die gast niet wegduwde en zei: 'Wat ben jij nu aan't doen!'

    Maar goed, geen wonder dat je je verward voelt met zulke dingen. In jouw geval zou ik R allang hebben gezegd: 'Graag of niet, je houdt me niet aan het lijntje. Neem dan helemaal geen contact op' en de heer N niet meer zoenen of hem jou laten zoenen :'D Want wie weet heeft hij allang een ander meisje op het oog zoals jij die andere jongen op het oog hebt. Ik zou hem echt aan de kant schuiven wat zoenen etc betreft aangezien hij ook niet verder wil. But that's just me x]

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 12:28 ]


    No growth of the heart is ever a waste