• sinds een paar weeken heb ik eindelijk een vriendje waar ik nogal veel van hou
    alleen het probleem is da we zover van elkaar wonen
    overlaatst vroeg ie of ik voor het weekend naar hem toe kwam omda ie verjaarde maar ik mocht nie
    toen werd ie ontzetten boos op me -wa ie vaak doet- en liet hij me echt schuldig voelen dat ik niet mocht was het allemaal echt mijn fout?
    ik mocht wel vandaag naar hem toe gaan voor zijn verjaardag
    Ik was like ruzie blij dat ie kwam
    totda ik ineens een sms van hem krijg da ie nie kan ma da ie maandag komt :s
    nu voel ik me weer schuldig omda ik ni bij hem kan zijn op zen verjaardag en ik voel me best stom omdak hem weer eens nie kan zien
    terwijl hij doet of het hem allemaal nie kan schelen
    en ik ben eigenlijk best boos op hem omda ie op het laatste moment afzegt
    maar ik zeg er niks ovr wnr mag hij boos worden en ik niet
    ik snap niet dat ik hem niet gewoon kan vertelle dat het zo nie verder kan en dat ik me nu heel erg rot voel

    Als hij zo snel boos wordt, geeft hij dan eigenlijk wel om het feit dat je niet mag/kan? ;s
    En dan zelf op het laatste moment afbellen is niét laf ofzo?
    Neen,, ik vind dat hij overdreven doet :Y)


    You’re falling into history.

    Wat kun jij er nu aan doen dat je niet mag?
    Sorry hoor, maar hoe hij nu reageert is niet gezond, misschien moet je nog maar eens goed nadenken of hij jouw wel waard is.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Wil je elke keer ruzie om niets?
    Als je antwoord nee is, zou ik nadenken om ermee te stoppen. Ik houd ook nog heel veel van mijn ex, ik mis hem elke dag op die manier, maar we hadden élke dag ruzie. We zijn ermee gestopt en zijn nu vrij goede vrienden.

    Soms is een goede vriendschap beter dan een relatie. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Je moet er met hem over praten, je vriend moet heus niet zo snel boos worden, als jij niet mag, dan mag je niet. Dan is dat niet jou schuld, dus je hoeft je er helemaal niet schuldig om te voelen. Als je vriendje bij je wil zijn op zijn verjaardag, en jij mag niet naar hem komen, misschien mag hij dan naar jou komen? Je vriend overdrijft daar wel mee. En op het laatste moment afzeggen is écht laf. Hij is je vriend, en hij moet je waarderen. Hij moet waarderen dat je niet mag of kan, maar ook jullie afspraken. Jij hebt het récht om boos op hem te zijn, hij doet dat toch ook? Denk goed na over wat je nu gaat doen met jullie relatie. Maar praat er eerst over, misschien komen jullie er nog uit..

    Erg maar ja je mloet echt met hem praten,; het is toch heel erg als je vriendje altijd boos word!

    Ik zou maar eens duidelijk met hem erover praten. Hij is je vriend, jij bent zijn vriendin! Daar hoor je niet zomaar boos tegen te worden. En helemaal niet om iets waar jij niks aan kan doen. Dus eerst praten en kijken of je er uit komt, en als dat niet helpt, zou ik er toch maar serieus over na gaan denken om het uit te maken.. Het klinkt heel hard, maar dat is echt het beste voor jezelf.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.