• I hate love stories

    'I hate love stories' is het levensmotto van Fernando Torres. Hij gelooft niet in ware liefde, en volgens hem bestaat er niet zoiets als de 'perfecte vrouw' en is er geen 'perfecte' relatie. Maar dan ontmoet hij Olivia Lova die hij op een wel hele vreemde manier leert kennen.
    Olivia is dol op liefdesverhaal en haar leven begint er zelfs op een te lijken. Ze heeft een geweldige baan, en een perfect vriendje en leidt een perfect leven. Een leven dat verstoord zal worden door Fernando.

    Based on the movie: I Hate Luv Storys


    Rollen:
    Beste vriendin vrouwelijk hoofdrol: JBM
    Beste vriendin Fernando Torres: Santo en Argentinia
    Gewone vriendin Fernando Torres: S0UNDTRACK
    Vriendinnen voetballers:
    Vriendin Cesc Fabregas: Pershoofd
    Vriendin David Villa: Italie
    Vriendin Eljero Elia: Argentinia
    Vriendin Maarten Stekelenburg: Riddikulus
    Vriendin Lionel Messi: Casanova
    Zelfverzonnen rol:
    JBM
    Het zusje van David Villa: Pershoofd
    Schoonmaakster Fernando Torres: Soldier


    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:
    Titel:

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 1:28 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Vriendinnetje afelly! (Hij is zoooo hot ;p )
    Naam: Sevda
    Achternaam: Affelly xD
    Leeftijd: (Niet mijn echte maar dat is makkelijker voor jou ;p) 18
    Uiterlijk: Bruin halflang golvend haar, donker bruine ogen, mijn sterkste punt, gemiddelde lengte, niet dik niet dun.
    Karakter: Spontaan, behulpzaam, melig, droog, klunzig xD
    Extra: Zwarte kleding is echt mijn ding!
    Titel: Jou keus :P

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 19:19 ]

    Rol: zelfverzonnen (ik vind dat JBM hier ook in moet, als je dat niet erg vind ;x)
    Naam: Lize
    Achternaam: Phillips
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk: Foto 1, Foto 2, Foto 3, Foto 4
    Karakter: Koppig, maar vrijgevig. Aardig, maar verlegen. Maakt niet zo snel vrienden, maar houdt zo voor een heel lange tijd of voor altijd.
    Extra: Lievelingsbands: Muse, MGMT, Ting Tings, Das Pop, Editors, Customs, The van Jets, Absynthe Minded.
    Lievelingszangeres: Lilly Allen
    Lievelingszanger: Daan
    Houdt ook van dieren en zou graag een hond hebben, maar heeft 3 katten en heel veel vissen.
    Titel: I hate love stories. Die vind ik goed! :9~

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 18:48 ]


    All was well.

    @ Lize
    JBM mag er voor jou altijd in (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: BF Fernando Torres + Vriendin Cesc Fabregas.
    Naam: Niña
    Achternaam: Villa (Het zusje van :'))
    Leeftijd: 19.
    Uiterlijk: Lang bruin haar, groene ogen, volle wimpers en rode lippen.
    Karakter: Verlegen naar nieuwe mensen en verder een prater.
    Extra: Nina is het zusje van David en weer de beste vriendin van Fernando. Stiekem heeft ze een crush op Cesc en laat dat ook vooral merken aan hem.
    Titel: Heb je al? :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Portugal schreef:
    @ Lize
    JBM mag er voor jou altijd in (krul)

    & that is why I love you! (flower)
    Ik weet wel niet hoe je mij en hem ertussen gaat proppen, maar je ziet maar (;


    All was well.

    Rol: beste vriendin F.T.
    Naam: Evelynn
    Achternaam: Cruz
    Leeftijd: twintig
    Uiterlijk: Evelynn heeft blond gekruld haar, wat ze meestal wild heeft zitten. ze draagt er graag linten, haarbandjes en hippiebandjes in.
    Karakter: Evelynn is een lief maar buitengewoon slim meisje, ze is een doorzetter met een doorzettingsvermoging zoals niet veel mensen hebben. Evelynn dwingt zichzelf vaak tot het zwaarste en is daarom een fysiek sterk meisje. haar hersens en doorzettingsvermogen zijn een prachtige combinatie. Evelynn is een lacherig meisje met gevoel voor humor, haar energie lijkt nooit op te gaan en ze zet zichzelf graag voorschut.
    Extra: Evelynn heeft tien jaar bij de dansacademie gedanst, ze had talent maar is er vanaf gegaan omdat ze te veel werd gepusht.
    Titel: i hate love stories -in het spaans :Y)-

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 18:55 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Meeen, nou nog een verhaal :')

    Ghaha, about mijn lieve Torresssss<3


    The soul needs autumn.

    Rol: Schoonmaakster van Torres? :9~
    Naam: Beverly
    Achternaam: Carpintero
    Leeftijd: 24 jaar.
    Uiterlijk: Klik Beverly is lang en slank en heeft sterke witte tanden, bruine ogen en een gave huid.
    Karakter: Ze is altijd tot in de puntjes verzorgd en erg perfectionistisch. Ze kan soms streng zijn en het lijkt af en toe alsof ze bijna niet kan lachen. Maar dat kan ze heus wel. Ze heeft gewoon een vervelende humor. Ze is voor de rest ook vriendelijk.
    Extra: Ze heeft een bijbaantje; Kassierster in de plaatselijke supermarkt en ze werkt vaak overuren.
    Titel: Is goed zo. :>


    All this dampness is damp.

    Vergeten erbij te zetten: David keurt al haar vriendjes af, en is een echte beschermer (dat is humor jonge, als je dat gaat typen) xd. :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus


    Rol:
    Like always ^^ Vriendinnetje David Villa
    Naam: Carmen
    Achternaam: Sanz
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk: Carmen is een meisje met lang bruin haar dat stijl is. Ze valt erg op met haar bruine haar omdat het een unieke kleur bruin is. Carmen heeft een mooi gezicht met jukbeenderen die haar gezicht mooi laten uit komen. Ze heeft fel blauwe ogen en mooie natuurlijke lippen. Carmen is ongeveer 1.65 en heeft een slank figuur
    Karakter: Carmen is een meisje met een groot hart. Ze houd van haar vrienden en die betekenen de wereld voor haar. Ze neemt het vaak op voor haar vrienden en daar door komt ze erg vaak in de problemen. Carmen is nog een best jong meisje en ze leert graag nieuwe dingen. Ze is erg leergierig en ze onthoud dingen erg snel. Ze is iemand die dingen graag wil ondtekken en uitzoeken dus ze reist erg veel over heel de wereld. Carmen heeft een open persoonlijkheid waardoor mensen zich snel op haar gemak voelen bij haar. Ze lost vaak problemen op bij haar vrienden op en heeft een hartje van goud, ze zou dus nooit iemand met opzet pijn doen. Carmen is iemand die vaak praat maar ook een luisterend oor heeft. Ze is vaak melig maar kan ook van het ene moment op het andere moment weer erg serieus worden. Ze is een aardig meisje dat altijd het positieve in mensen zien.Carmen is iemand die erg creatief is. Ze tekent,schilderd en ontwerpt kleding. Carmen is een best mooi meisje en veel mannen gapen haar na. Zodra iemand haar een compliment geeft word ze erg verlegen. Bovendien is Carmen iemand die toch ook jaloers kan zijn. Ze is iemand die dingen vaak regeld.
    Extra: Carmen is hele goede vrienden met het spaanse voetbal team.
    Titel: I hate Love stories


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Rol: Beste vriendin Fernando Torres
    Naam: Lindsey
    Achternaam: Gillard/Ramos
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk: foto
    Karakter: verlegen, zorgzaam, fantasierijk
    Extra: Is verloofd met Sergio Ramos sinds een paar weken en is ook zwanger van hem. Ze is 2 maanden ver. Vroeger had ze een crush op Fernando, maar ze heeft de liefde kunnen wegdringen om de vriendschap niet te verpesten. Ze is enorm gelukkig met Sergio, maar soms denkt ze nog steeds aan wat er zou gebeurt zijn als ze had toegegeven aan haar gevoelens.
    Titel: That was unexpected
    disturber of life
    What you don't expect, always happens.

    Mijn titels zijn even niet goed, maar ik ben depressief dusja ;(


    The soul needs autumn.

    Rol: Beste vriendin nando & vriendin elia. :9~:9~

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 19:11 ]


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    Rol: Beste vriendin nando & vriendin elia. :9~:9~

    Ik wil bestie zijn (puh)
    Weetje anders kill ik die Olivia gewoon, kan hij er niet verliefd op worden ('a)


    The soul needs autumn.

    Santo schreef:
    (...)
    Ik wil bestie zijn (puh)
    Weetje anders kill ik die Olivia gewoon, kan hij er niet verliefd op worden ('a)


    Rose komt aan die naam door mij. (cat)
    vermoord mijn personage niet. lol
    & er kunnen ook 2 beste vrienden zijn hoor.:9~:9~


    Smiling but close to tears.

    Sorry, 2 beste vriendinnen is niet mogelijk. Er kan mar één bestie zijn! :Y)


    All was well.