• Neem alvast een abo.
    Eat, pray, love.
    Word geschreven met Portugal. <3



    Een moderne, verloofde vrouw gaat opzoek naar het evenwicht door Italië, India en Spanje te bezoeken die in het teken staan van Eat, Pray, Love.
    [...] heeft een goed leven, goede baan, mooi huis. Maar in plaats van gelukkig te zijn word ze overspoeld door paniek, verdriet en verwarring. Nadat ze de verloving verbreekt, besluit ze om een jaar lang op reis te gaan, op zoek naar evenwicht en geluk. Tijdens haar zoektocht bezoekt ze Italië, India en Spanje. Italië staat in het teken van eten en leert ze la dolce vita kennen, in India schrobt ze tempelvloeren en leert ze de kracht van meditatie kennen en in Spanje leert ze haar grote liefde kennen, Jesús Navas.

    Based on the movie: Eat, pray, love.


    Rollen:
    - Het meisje: Fernando -Alleen voornaam word aangepast-
    - Beste vriendin meisje: Pershoofd
    - Beste vriend(in) Jesús Navas: Unusual, Productions, Argentina, Santo.
    - Mensen die ze ontmoet in de verschillende landen:
    -Spanje; VivaEspana
    -Italie; Portugal

    - Vriendinnetjes voetballers.
    Vriendin Lionel Messi: Lionel
    Vrouw Maarten Stekelenburg: Riddikulus
    Vriendinnetje Pedro Rodriquez: VivaEspana
    Vriendinnetje Cesc Fabregas: Pershoofd
    Vriendinnetje Kaká: Soldier.

    Ronaldo, Messi, Fabregas & Torres zijn bezet.

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto en/of beschrijving:
    Angst:
    Extra:
    &Als je iemand doet die ze ontmoet in de landen er ook bij zetten in welk land.


    We kiezen niet de eerste, maar de beste.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 18:35 ]


    Smiling but close to tears.

    Rol: Beste vriendin Jesus Navas + verloofde Sergio Ramos
    Naam:Lindsey
    Leeftijd:Gillard/Ramos
    Karakter: rustig, bezorgt, sportief
    Foto en/of beschrijving: Foto en ze heeft een tattoo op haar rechterpols met het woord Hush op.
    Angst: Onweer, boten
    Extra: Ramos en Lindsey zijn net verloofd en zouden graag een kindje willen na hun huwelijk. Lindsey geeft les aan kinderen van 6jaar. Lindsey is lid van WFF en samen met Sergio redden ze beestjes in hun vrije tijd.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 17:52 ]


    The soul needs autumn.

    Dat boek heb ik thuis ;x


    SLOAN.

    Rol: Vrouw Maarten Stekelenburg
    Naam: Laurel 'Laury' Stekelenburg
    Leeftijd: 24
    Karakter:
    Foto en/of beschrijving: Laurel
    Angst:
    Extra: Twee jaar geleden verhuisde Maarten en Laury terug naar Laurels geboorteplaats, Madrid in Spanje. Laurel heeft een tatoo achter haar linker oor. De tatoo zegt: Wild Haired Girl', dit was haar bijnaam toen ze jonger was en het laat haar terug aan haar overleden vader denken die haar als eerste zo noemde.
    Laurel en Maarten zijn er net acter gekomen dat Laurel zwanger is!
    &Als je iemand doet die ze ontmoet in de landen er ook bij zetten in welk land: Spanjeeee

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 17:38 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Hij heeft leuke ogen, net als Piqué. Maar die van Piqué zijn net iets leuker. (krul)

    Rol: Wat denk je zelf. (krul) -vriendin Sergio Ramos dus & iemand die ze ontmoet in Spanje. :9~
    Naam: Amore Feliz Rivera Sanchez
    Leeftijd: 21 :Y)
    Karakter: Spontaan, vrolijk. Kan reacties van mensen goed inschatten en ziet vaak in één oogopslag at er iets mis is. Ze kan goed opschieten met bijna iedereen, maar heeft een hekel aan arrogante personen. Ze gelooft dat iedereen een tweede kans verdient -vergevingsgezind-.
    Verder kan ze heel fel uit de hoek komen, zonder dat ze het zo bedoeld. Ze kan moeilijk nee zeggen als iemand haar vraagt een klusje te doen, zoals boodschappen doen, iets pakken, iets regelen.
    Foto en/of beschrijving: Ik heb geen zin om een beschrijving toe te voegen? Klik. Amore heeft bruine ogen en lang krullend chocoladebruin haar. Ze is ongeveer 1.70.
    Angst: Inktvissen en kwallen.
    Extra: Ze heeft een katje, Diablo.

    Samira? Mag ik Sergio invullen als vriend Jesus. -dat is ie wel namelijk-

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 17:44 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Vraag het aan mij, want Samira is er niet (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    Vraag het aan mij, want Samira is er niet (cat)

    Roseeeeeeeeee?
    Mag ik Sergio invullen als vriend van Jesus. (krul)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ja. (krul):9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Argentina schreef:
    Hij heeft leuke ogen, net als Piqué. Maar die van Piqué zijn net iets leuker. (krul)

    Rol: Wat denk je zelf. (krul) -vriendin Sergio Ramos dus & iemand die ze ontmoet in Spanje. :9~
    Naam: Amore Feliz Rivera Sanchez
    Leeftijd: 21 :Y)
    Karakter: Spontaan, vrolijk. Kan reacties van mensen goed inschatten en ziet vaak in één oogopslag at er iets mis is. Ze kan goed opschieten met bijna iedereen, maar heeft een hekel aan arrogante personen. Ze gelooft dat iedereen een tweede kans verdient -vergevingsgezind-.
    Verder kan ze heel fel uit de hoek komen, zonder dat ze het zo bedoeld. Ze kan moeilijk nee zeggen als iemand haar vraagt een klusje te doen, zoals boodschappen doen, iets pakken, iets regelen.
    Foto en/of beschrijving: Ik heb geen zin om een beschrijving toe te voegen? Klik. Amore heeft bruine ogen en lang krullend chocoladebruin haar. Ze is ongeveer 1.70.
    Angst: Inktvissen en kwallen.
    Extra: Ze heeft een katje, Diablo.

    Samira? Mag ik Sergio invullen als vriend Jesus. -dat is ie wel namelijk-


    Poep, ik heb ook 'vriendin van Sergio Ramos' :f


    All this dampness is damp.

    Portugal schreef:
    Vraag het aan mij, want Samira is er niet (cat)

    Als Ik Ramos niet krijg, wil ik Casillas ;')
    Mag dat ('a)?

    Maar het liefst wil ik Sergio<3


    The soul needs autumn.

    JIJ MAG CASSIE NIET, WANT CASSIE IS VAN MIJ ;X


    SLOAN.

    lol man. Ik ben nog steeds degene die alles gaat verdelen en ik kies voor degene die het beste in vult.
    En waarom is Ramos zo gewild man ;o


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Footballeur schreef:
    JIJ MAG CASSIE NIET, WANT CASSIE IS VAN MIJ ;X

    Maar ze stelen mijn buddy's en verloofde allemaal(huil)

    Dan wil ik Villa wel
    :9~


    The soul needs autumn.

    Portugal schreef:
    lol man. Ik ben nog steeds degene die alles gaat verdelen en ik kies voor degene die het beste in vult.
    En waarom is Ramos zo gewild man ;o


    Wel, eerst wou ik Torres, maar die was bezet. En Ramos is altijd mijn tweede keuze. 3:


    All this dampness is damp.

    Portugal schreef:
    lol man. Ik ben nog steeds degene die alles gaat verdelen en ik kies voor degene die het beste in vult.
    En waarom is Ramos zo gewild man ;o

    Omdat hij schattig en leuk is en mijn verloofde al bezet is en ik niet wist dat Villa nog vrij was(krul)


    The soul needs autumn.

    Rol: Een vriendin die ze ontmoet in Spanje + Vriendinnetje van Pedro Rodríquez
    Naam: Kim Madeira
    Leeftijd: 20 jaar
    Karakter: Vurig, moedig, sportief, soms een tikkeltje brutaal, chaotisch, charmant, vriendelijk, behulpzaam, creatief, diervriendelijk, soms wat overbezorgd als het gaat om haar vrienden of familie.
    Foto en/of beschrijving: Kim heeft lichtblond krullend haar en glimmende grijzen ogen die mooi passen bij haar vuurrode volle lippen. Kim heeft klein lichaam en een slank tot mager postuur. Hoewel Kim er niet uitziet als een rasechte Spaanse, is ze dat toch degelijk wel.
    Angst: Verkrachters, insecten en moordenaars.
    Extra: Kim is de beste tangodanseres van de hele wereld. Kim haat dansen, behalve de tango. De tango is haar lust en haar leven en mensen zouden wel uren naar haar kunnen kijken. Kim heeft een Spaanse voorouders en dus ook een Spaanse afkomst. Kim kan super goed koken, bijna net zo goed als ze kan dansen.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 17:52 ]


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.