• De titel zegt het al waar ben jij allergies voor ?

    Ik voor wortels, daar krijg ik van die opgeblazen lippen van :')

    x

    Ik ben allergisch voor neits ö
    of toch niet dat ik weetö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben allergisch voor alle antibiotica >.< Dan krijg ik allemaal rode vlekken die jeuken en steeds groter worden. UIteindelijk versmelten ze met elkaar en dan zet mijn lichaam op O.o Damn, dan ben ik net een ballon O.o


    Bored.

    katten :(
    en ik moet me nog door de dokter laten 'snijden' <-- xD om te zien aan wat ik nog allergisch ben
    ik had er trouwens een droom over en het leek echt xD toen ik wakker werd lag mn arm nog zo ook Oo

    da hebben ze 2 keer bij mij gedaan dan zetten ze 10/20 stipjes met cijfers erbij dat pakken ze een flesje en doen ze op elk stipje een ander vloeistofje en dan pakken ze een soort dingetje en maken ze waar die stipjes stonden open en dan gaat dat vloeistof erin en dan kijken ze of je ergens allergisch voor bent xD

    Amoxiciline

    En verder ben ik overgevoelig voor passiefruit, groene kiwi, en m&m's




    It's heavy but you are not the only one

    Voor jou!

    Nee hoor grapje,
    Maar zover ik weet, ben ik nergens alergisch voor.
    x


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    k ben allergisch voor melkproducten zoals kaas enzo. Ik eet sommige dingen wel, maar daarvan weet ik ook zeker dat ik geen last krijg. Maar als ik wel een keer een reactie krijg op wat ik eet dan krijg ik rode bultjes rondom mijn mond -.- Maar dat trekt na een kwartiertje ook al weer weg.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik heb ook hooikoorts, ik ben allergisch voor katten (maar kheb er tg een xD), voor stoffen voor gras ,berken, wortels en appels,hazel- en okkernoten en nog iets ma kbent vergeten xD

    Ik heb ook Hooikoorts.Maar volgens mij ben ik nergens Allergies voor.

    xxx(K)


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Ik ben allergisch voor vanalles -_-"
    - Katten.
    - Appels.
    - Dons.
    - Eigeel.
    - Pollen (niet de Polen xD maar iets in de lucht xD) (is eigelijk hetzelfde als hooikoorts)
    - paprika.
    - Tomaten.

    En da is het zo wat :S


    Stop wishing, Start doing..

    ik kan niet tegen de lijm die op pleisters plakt, dan krijg ik uitslag --' dus moet ik altijd Annti-alergische-pleisters gebruiken, en ik kan ook neit goed tegen de stoffen die vrij komen van de bomen tijdens de lente, dna krijg is soms ook uitslag --'

    gelukkig bestaan er nog zalfjes en dokters (:


    And all the girls in the front row scream your name.

    ik kan niet tegen de lijm die op pleisters plakt, dan krijg ik uitslag --' dus moet ik altijd Annti-alergische-pleisters gebruiken, en ik kan ook neit goed tegen de stoffen die vrij komen van de bomen tijdens de lente, dna krijg is soms ook uitslag --'

    gelukkig bestaan er nog zalfjes en dokters (:


    And all the girls in the front row scream your name.

    ik voor cavia-haar en sommige chocola x]xD

    <3


    I'll live every second like it is my last one <3

    ik kan niet tegen appelsap ( wel tegen appels vaag) en ook niet tegen vloeibare dingen uit blik. kklinkt vaag hea...


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    ik bn alergisch voor -_-'':
    1.muggen
    2.pleisters
    3. granen
    4. alle melen(zet meel tarwemeel en die shit)
    5. noten -_-''(en dan ook alle!)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Niks :P