• Ik had gister een slaapfeestje bij iemand met z'n 4. Het was.. uh.. 03:00 ofzo. Een iemand sliep al en ik was lui en lag op de bank. De andere 2... geen idee die waren elkaar aan het irriteren. Maar toen ging ik dagdromen.

    De achtergrond was lichtgevend zilver. 2 Personen stonden tegenover elkaar. De ene stak zijn hand in de borst van de ander en trok zijn hart eruit, hij bleef gewoon emotieloos staan. Het hart bonkte verder in zijn hand. Hij maakte het hart open en er zat een boek in die vanzelf openging. Al het bloed vervaagde in letters.

    Het lijkt alsof het een betekenis heeft, maar dat heeft het niet. Echt raar D:
    anyway, wie heeft er ook van zo'n dromen waarvan het lijkt dat het een betekenis heeft, maar dat niet heeft. Ofzo :/


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja, dat heb ik vannacht gehad.
    Ik had vannacht gedroomd dat het gewoon dik mislukte met me werk.
    En toen werd ik wakker en toen hoopte ik dat het niet uitkwam x'D


    "Don't look back, you're not going that way."

    Eng ;o
    ikheb dat ook wel vaker ;o
    Ikheb een gedroomd dat iemand van mijn vriendinnen lag te wenen in haar slaap en niet meer wakker kon worden .. Ikweet nog altijd niet wat het betekent ;o


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    That's creepy oô
    Ik heb vanacht gedroomd dat een mug me stak. Ik betwijfel 't of dat een betekenis heeft ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb 3 keer dezelfde droom gehad en niet 3 nachten achter elkaar maar soms met enkele jaren ertussen. En hij was echt precies hetzelfde en heel eng. :Y)


    All was well.

    Ik heb bijna elke nacht dezelfde droom. Echt supervervelend.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb iets raars gedroomd, namelijk dat ik in Sharpay (van High School Musical) haar huis was, en er waren ijsjes, en er was ook een heel klein hondje (echt superklein ;d), en Hannah Montana was er ook. HAHA 8D


    None but ourselves can free our minds.

    ik droomde dat ik beviel ;O
    das pas eng ;s

    Een droom over een hart symboliseert waarheid, moed, liefde en romantiek. Dergelijke dromen zijn representatief voor hoe je momenteel met je gevoelens omgaat en je emoties uitdrukt. Een andere droomuitleg is dat wanneer je droomt over je eigen hart, dit ziekte voorspelt of een gebrek aan energie.

    Ik heb het effe opgezocht ? ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Meer dan de helft van mijn dromen zijn vage nachtmerries, en ik heb nog nooit meegemaakt dat er echt een opvallende betekenis in zat. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    JBM schreef:
    Ik heb 3 keer dezelfde droom gehad en niet 3 nachten achter elkaar maar soms met enkele jaren ertussen. En hij was echt precies hetzelfde en heel eng. :Y)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Dat is eng. o-o
    Ik heb hetzelfde wat JBM zegt.


    All this dampness is damp.