• Ik was Sex and the City aan het kijken en toen kreeg ik een idee dat eigenlijk niets met de film te maken heeft, maar toch vind ik het leuk en het is denk ik ook orgineel (krul)

    Kijk ik ga dus interviews schrijven, gewoon losse interviews, dus de 'delen' volgen elkaar niet op, maar jullie kunnen jullie wel kandidaat stellen als bijvoorbeeld verloofde van een voetballer,acteur,... en dan kan hij dus in het interview op vragen beantwoorden die over jullie gaan. Snap je het een beetje ?
    Ik heb van jullie nodig:
    Naam:
    relatie met beroemde persoon:
    extra (dat mag van kinderen tot beroep gaan):
    uiterlijk:
    Mening idee:

    Als de naam van de beroemdheid niet op onderstaande lijst verschijnt doe ik hem gewoon niet, ik kan niet iedereen doen+ ik heb geen zin om over teveel mensen info op te zoeken, sorry. Degene die aanklikbaar zijn, zijn al klaar.
    link naar pagina: Interviews with the stars.
    Reeds bezet zijn:
    Cristiano Ronaldo
    Fernando Torres
    Diego Forlán
    Jean - Baptiste Maunier
    Cesc Fabregas
    Simon Kjaer
    Lionel Messi
    Eljero Elia
    Jackson Rathbone
    Iker Casillas
    Tom Kaulitz

    Geef me ook de TIJD om te schrijven, ik kan niet iedereen tegelijkertijd doen, misschien komt jou interview morgen pas, val me dus niet lastig met pb's. Dankje


    :'D

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 10:31 ]


    The soul needs autumn.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 19:25 ]


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    He, dat is een leuk idee. Dat heb ik ook een keer gedaan hahaa ;3.


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    He, dat is een leuk idee. Dat heb ik ook een keer gedaan hahaa ;3.

    Echt, dat wist ik niet, damn en ik denken dat ik orgineel ben (cat)


    The soul needs autumn.

    ik vind het een leuk ideee


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Naam: Claire (A)
    relatie met beroemde persoon: Fernando Muslera :$ (keeper Uruguay)
    extra (dat mag van kinderen tot beroep gaan): Organisator FIFA 2010, hier heeft ze Nando ontmoet (A). Binnenkort gaan ze trouwen want de eerste kleine komt eraan (A)
    uiterlijk: Lang bruin haar met grote slag onderin, diepblauwe ogen, niet zo groot. Fernando: Lang, donkerbruine ogen, zie foto ;D
    Mening idee: Ge-ni-aal. ='D

    edit: ff fotootje toegevoegd:Y)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 19:46 ]

    Ik neem Jean-Baptiste Maunier en ik ben gewoon zijn vriendin en niets extra. :9~
    Dus hij is gewoon 19 en ik 15. :Y)
    Jean en Lize

    Dude, verzin maar iets over hoe ik hem ontmoet heb enzo, dan komt en nog een beetje als een verassing. (nerd)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 18:07 ]


    All was well.

    Naam: Sem
    relatie met beroemde persoon: Diego Forlán (doh)
    extra: Zorgt voor de spullen van team Uruguay. (Water, de kleding etc) En stiekem vaak met Diego bezig in de kleedkamers. only joking
    uiterlijk: Donker getinte huid, bruine lange haren, donkere bruine ogen, kuiltjes wanneer ze lacht.
    Mening idee: Zeker awesome.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 19:41 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Naam: July Fabregas.
    relatie met beroemde persoon: Cesc Fabregas
    extra (dat mag van kinderen tot beroep gaan): July traint mensen met een verstandelijke beperking in voetbal. Vooral Cesc vind het een leuk idee en geniet er elke dag van om het mee te maken. July heeft een paard; Cabello waar ze concours mee maakt. Ze is een pracht vrouw, en iedereen aanbid haar wel een beetje, maar wie July het meest aanbid is toch haar one and only husband Cesc Fabregas.
    uiterlijk: July
    Mening idee: Orgineel! :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Footballeur schreef:
    He, dat is een leuk idee. Dat heb ik ook een keer gedaan hahaa ;3.


    Ik moest een keer iets in die richting voor school doen, en toen ging ik Gaskarth intervieuwen ;x


    SLOAN.

    Naam: Sandara
    relatie met beroemde persoon: Taeyang
    extra : is Verloofd met hem en kindje op komst
    Ze komen allebei uit een k-pop groep die veel danst en moesten samen een clip opnemen genaamd lollipop en de vonk sloeg gelijk over en hadden ze elkaar gevonden
    uiterlijk: Sandara

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 19:16 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Naam: Amber Isabelle Santiago
    Relatie met beroemde persoon: Lionel Messi.
    Extra: -
    Uiterlijk: Amber
    Mening idee: Origineel.

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 10:30 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Naam: Sandra
    relatie met beroemde persoon: Simon Kjaer, dûh...
    extra Sandra en Simon zijn vorig jaar getrouwd en zijn nog steeds blij dat ze getrouwd zijn. Sandra werkte bij een restaurant waar Simon kwam eten en zijn zo aan de praat geraakt. Sindsdien waren ze altijd samen. Sandra is zwanger van hun tweede kindje alweer. Haar eerste kindje kwam net voor hun verloving. Haar eerste kindje, een jongetje, genaamd Fernando Thomas Kjaer, is nu bijna 2 jaar oud. Sandra weet het geslacht van het andere kindje al wel. Sandra werkt bij een school, en geeft daar les in groep 7. Ze vind haar werk erg leuk.
    uiterlijk:
    Mening idee: Totally Awesome


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Taeyang schreef:
    Naam: Sandara
    relatie met beroemde persoon: Taeyang
    extra : is Verloofd met hem en kindje op komst
    Ze komen allebei uit een k-pop groep die veel danst en moesten samen een clip opnemen genaamd lollipop en de vonk sloeg gelijk over en hadden ze elkaar gevonden
    uiterlijk: Sandara


    geweldig ideee :D!


    I solemny swear i am up to no good

    Ik ga invullen xD
    Naam:Kimberley von vee
    relatie met beroemde persoon:Jackson Rathbone-die ene jasper van Twilight-
    extra :Jackson en Kimberley zijn samenwonend, en al 3 jaar bij elkaar, Kim werkt als make up artieste, en Jackson is acteur en zit in een band de 100monkeys.
    uiterlijk:http://www.quizlet.nl/foto.php?id=167968
    Mening idee: Geweldig <3

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 19:25 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Naam: Kim
    Relatie met beroemde persoon: David Villa
    Extra: Kim is de beste tangodanseres van de hele wereld. Kim haat dansen, behalve de tango. De tango is haar lust en haar leven en mensen zouden wel uren naar haar kunnen kijken. Kim heeft een Spaanse voorouders en dus ook een Spaanse afkomst. Kim kan super goed koken, bijna net zo goed als ze kan dansen. Kim ontmoette David in een dansschool die tegenover het voetbalveld lag.
    Uiterlijk: Kim heeft lichtblond krullend haar en glimmende grijzen ogen die mooi passen bij haar vuurrode volle lippen. Kim heeft klein lichaam en een slank tot mager postuur. Hoewel Kim er niet uitziet als een rasechte Spaanse, is ze dat toch degelijk wel.
    Mening idee: GAAF!


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.