• In de dag top 5 van net, stonden JB op 2

    das echt erg jah, oke moesten e verstoten zijn door TH, dan zou da nog normaal zijn, aangezien hier zoveel mensen reclame voor maken.

    Maar door Paramore, oke ik heb niet tegen de groep en Crushcrushcrush, is een goe lieke ma da worde zo snel beu gehoort!

    Dus ik vind het jammer dat JB op 2 stond vandaag; dan zou k nog liever TH hebben gezie hoor

    maar het lieft notuurlijk JB


    everything you imagined, and more...

    Hm...


    I recycle my thoughts.

    Deuh ik ook, en jah inderdaad, maar Paramore heeft nu wel ineens veel mensen he, die voor hun stemmen. Maar ze staan er nog in dat is het belangerijkst.


    Live life limitless.

    Deuh ik ook, en jah inderdaad, maar Paramore heeft nu wel ineens veel mensen he, die voor hun stemmen. Maar ze staan er nog in dat is het belangerijkst.

    jah das waar, ma dan moesten ze da zeggen, want k viel toen avn mijne stoek (had k ni gezegt aan de gsm e)

    en laura; k kom nu af e


    everything you imagined, and more...

    maaaaaaaah
    ik snap die taal niet :[


    I recycle my thoughts.

    maaaaaaaah
    ik snap die taal niet :[


    hoe bedoel je, welke taal?


    everything you imagined, and more...

    maaaaaaaah
    ik snap die taal niet :[


    Heu??


    Live life limitless.

    Die: en laura; k kom nu af e
    xD


    I recycle my thoughts.

    (...)
    jah das waar, ma dan moesten ze da zeggen, want k viel toen avn mijne stoek (had k ni gezegt aan de gsm e)

    en laura; k kom nu af e


    Yeah, je komt af!!!
    En jah zo iets heb ik wel verstaan aan de gsm zene.


    Live life limitless.

    Die: en laura; k kom nu af e
    xD


    Lies (DevlStar) is mijn bf. En ze zegt tegen mij: dat ze nu naar mij komt. Ze ging vandaag afkomen en ze zegt dat ze nu thuis vertrekt, om naar mij te komen.
    Snap je??


    Live life limitless.

    Ja, ik snap het.
    Maar dat afkomen snap ik niet :')


    I recycle my thoughts.

    oh nej
    kga vanaf vandaag stemme voor JB !!!

    Ja, ik snap het.
    Maar dat afkomen snap ik niet :')


    Awel Lies komt gewoon naar mijn thuis. Van haar huis naar mij. Snap je, afkomen, naar hier komen. Dat is het zelfde voor Lies en mij.


    Live life limitless.

    Ik vind het net leuk dat Paramore op 1 staat =)


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    (...)

    Awel Lies komt gewoon naar mijn thuis. Van haar huis naar mij. Snap je, afkomen, naar hier komen. Dat is het zelfde voor Lies en mij.

    Ahaaaaaaaaaa, ik snap het.
    Maaaah ik ken alweer wat Belgisch erbij (dance)


    I recycle my thoughts.

    Ik vind het net leuk dat Paramore op 1 staat =)


    Jah zo slecht zijn ze niet, maar euh, JB staat anders op 1 en euh, dat liedje begint een beetje afgezaagd te worden, weet je als je elke keer naar de dagtop vijf kijkt en het dan nog op je pc hebt staan.


    Live life limitless.