• Want ik ga morgen op vakantie naar Zweden voor iets van 3 weken ofzo. Anyways, dan kom ik dus héél weinig/niet online tenzij ik een sukkel kan vinden die z'n internet niet beveiligd heeft haha. Maar in ieder geval, als ik niemand kan vinden dan;

    Adios Amigo's. Tot over drie weken haha.

    EDIT: Laten we allen de sukkel aanbidden die zijn internet niet had beveiligd. _O_ en ik heb lekkere jongens gezieeeeeeeeeen :9~

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 16:03 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Footballeur schreef:
    Versier een lekkere zweed, en je wilt niet meer naar huis :9~

    Versier jij nou eerst je TNT-lekkertje maar (nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    Lionel schreef:
    (...)
    Versier jij nou eerst je TNT-lekkertje maar (nerd)


    Jamaar, straks heeft ie al een vriendin, en dan sta ik voor lul. Je weet mijn ervaringen in de liefde.


    SLOAN.

    JBM schreef:
    WACHT WAT?
    Nooooooo. (huil)

    I'll miss you the most <3 D:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Lionel schreef:
    (...)
    Alleen als hij op Leo lijkt is hij welkom (cat) Maar anders stuur ik hem retour, met Badman met hem mee hoor! Ik waarschuw je. (krul)

    Ik ga een leo look a like zoeken voor je (krul) Bij iedere jongen die ik zie, zo'n foto erbij houden om te vergelijken. En als hij dan lijkt ontvoer ik hem :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Footballeur schreef:
    (...)

    Jamaar, straks heeft ie al een vriendin, en dan sta ik voor lul. Je weet mijn ervaringen in de liefde.

    Arme jij. Ik leef met je mee hoor toetie. En anders houd je het maar bij Cassie. (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ik ga een leo look a like zoeken voor je (krul) Bij iedere jongen die ik zie, zo'n foto erbij houden om te vergelijken. En als hij dan lijkt ontvoer ik hem :9~

    Jaaaaaa! En dan is het gewoon de echte, haha. Ik had vannacht gedroomd dat ik hem tegenkwam hé (cat)
    Ja ik ben obsessed. I know. D:


    Hope goes lost but never dies.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Is dat lekker? ;o

    Ik neem voor iedereen gewoon een Zweedse jongen mee. (krul) En dan prop ik ze allemaal in mijn koffer en in Nederland stuur ik ze dan op in een doos met een mooie, roze strik erom heen :9~


    Ja, dat mag je ook doen. :9~

    In ieder geval, veel plezier. :3


    All this dampness is damp.

    Lionel schreef:
    (...)
    Arme jij. Ik leef met je mee hoor toetie. En anders houd je het maar bij Cassie. (krul)


    Miss moet ik Tnt gast maar plat op de bek pakken, als Rose het ook doet bij een zweed hahaa?


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    (...)

    Miss moet ik Tnt gast maar plat op de bek pakken, als Rose het ook doet bij een zweed hahaa?

    Ik doe dat echt hoor(cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ik doe dat echt hoor(cat)

    Oh hell I believe you D:


    Hope goes lost but never dies.

    Damn dat betekent dat je ook niet kan schrijven aan je stories(huil)


    I remember when we kissed.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    I'll miss you the most <3 D:

    I'll miss you more! Nou moet ik 3 weken zonder jou! D:


    All was well.

    Cayado schreef:
    Damn dat betekent dat je ook niet kan schrijven aan je stories(huil)

    Don't worry, daar heb ik over nagedacht haha. Internetcafé. :9~ en de verhalen die ik met Samira schrijf, daar schrijft zij aan verder -ik af en toe tussendoor- tot ik terug ben :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    JBM schreef:
    (...)
    I'll miss you more! Nou moet ik 3 weken zonder jou! D:

    Ik ga jou gewoon sms'jes sturen zodat je me niet zo erg hoeft te missen :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Don't worry, daar heb ik over nagedacht haha. Internetcafé. :9~ en de verhalen die ik met Samira schrijf, daar schrijft zij aan verder -ik af en toe tussendoor- tot ik terug ben :Y)


    thank GOD!!
    nu ga ik niet meer dood..(:
    nee ik ging zojuist niet dood achter mijn computer. oke eigenlijk wel


    I remember when we kissed.