• Ik download films via thepiratebay.org :]. Soms zit er ondertiteling bij, maar vaak is dat een bijgevoegd srt-bestand. Weet iemand toevallig hoe ik dat in windows media player kan invoegen of iets dergelijks? Want ik heb die ondertiteling wel nodig, eigenlijk.. .__.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb absoluut geen idee. Ik doe altijd zonder ondertiteling omdat ik toch altijd zo goed als helemaal versta. (:

    Nope, sorry. ;0
    -haha, aan mij heb je veel, zeg.-
    Maar kan je niet kiezen of je er ondertiteling bijdoet? Want, als dat kan, wat waarschijnlijk niet het geval is, kan je eventueel ook Engelse ondertiteling nemen. Dat helpt echt. :3
    Maar nee, ik zou et niet weten.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik open mijn films met VLC media player. Daar weet ik het wel, maar met windows niet. (nerd)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Moet je een echte dvd player downloaden of inderdaat VLC media player. Die doet het meestal ook wel..

    Ehm, ik heb een of ander Codeck -je schrijft het anders maar ik weet niet hoe- pakket gedownload, en dan doet hij dat automatisch dacht ik?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb gewoon een programma gedownload via een site en toen kon ik het ook gewoon afspelen. gewoon bij google intypen wat je hier ook hebt ingetypt en dan kom je er wel bij uit.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.