• Oke, ik zit dusz met een soort van probleem en dit word denk ik best een lang lulverhaal dusz bereid je maar voor..
    Er is dusz een jongen, zeg maar J. Hij is het broertje (nja hij is 18 xd) van de vriend van een soort van vriendin (ze was mijn sport leraar en we werken samen. Ik kan het heel goed met haar vinden en haar alles vertellen maar verder doen we nooit iets samen buiten werk en sport om) Zeg maar H. Nou ze probeert ons al een tijdje te koppelen. Ze zei eens tijdens sport dat ze tegen hem had gezegt dat hij me moest toevoegen op hyves. Dusz ik die avond nog kijken en ja hoor. Hij had me een pb gestuurt van: ik heb veel over je gehoort en je lijkt me een hele leuke meid.
    Nja, ook maar gelijk toegevoegd op msn maar hij is bijna nooit on-line en als ie on-line is, is zijn status off-line dusz zie ik het nog niet xd. Maar als hij dan tegen me begint te praten dan doen ie ook meteen zo'n :D achter zijn hallo en een (K) achter zijn doei. De laatste tijd smsen we ook best wel.
    Ik denk de laatste tijd echt dat ik m erg leuk vind maar ik heb hem nog nooit in het echt gezien.. Ik hoor de laatste tijd ook steeds vaker van H dat ie mij leuk vind maar dat hij heel verlegen is. Als zij dan aan hem vraagt: heb je nog met Anne gepraat? dan zegt hij met een rood hoofd zegt H: ja. H: waarover dan? J: vanalles. En dan loopt ie weg. en als H dan tegen hem zegt: stuur haar dan een lief smsje. dan zegt hij nerveus: wat moet ik er dan inzetten?? en dan klapt ie dicht. Dit heb ik trouwens allemaal van H gehoord hea xd. Maar ik twijfel of hij mij wel leuk vind, want als ik hem iets vertel dan reageert hij vaak met: OK. En laatst ook, hij smste mij van:hoe ist? enzo. Ik: nja voel me niet lekker, misselijk, hoofdpijn enzo, hoe ist met jou. J: ja met mij gaat het ook goed. Dan heb ik echt zoiets van: hallo, zit je wel op te letten?
    Misschien is het wel wat gemeen om te zeggen maar soms denk ik dat hij alleen tegen me praat omdat ik een van de weinige ben die zijn hobby niet raar of stom vind (hij spaart en knutselt aan oude radio's uit de jaren 30/ 40 ofzo xd). Want zo'n beetje altijd als ik tegen hem praat krijg ik er wel een dik verhaal over te horen en dan vertel ik heb wat en dan zegt ie weer: OK..
    oke, zo klinkt het misschien alsof ik hem niet leuk vind maar dat vind ik echt wel :$ Ik speel al een tijdje met de gedachten om aan hem te vragen of hij zin heeft om een keertje wat te gaan doen, om elkaar wat beter te leren kennen enzo.. Mijn BF zegt ook dat ik dat moet doen.
    Maar ik wil er niet echt een date van maken. Ik dacht aan een stuk door het 'bos' echt een bos kun je het niet noemen xd te lopen of is dat stom? En zo ja, wat moet ik dan doen?? ik vind het ook een beetje raar om hem meteen bij mij thuis uit te nodigen. En ik vind het ook een beetje lullig om aan H te vragen om iets te regelen.
    Weet iemand wat ik moet doen want ik weet het onderhand echt niet meer..

    DankU voor het lezen van dit lange onzin verhaal (flower)


    She said: I gotta find out for myself

    Hai. Ten eerste moet je hem zeker wel in het echt ontmoeten. Dan weet je gelijk of hij in het echt ook zo kortaf en onoplettend is. Ik denk dat het beste idee is om bij hem thuis af te spreken en om samen wat aan radio's te knutselen. Dat klinkt misschien raar, maar ik denk dat hij zich, omdat het een hobby van hem is, daar prettig bij voelt. Dus stel dit aan hem voor. Intussen kunnen jullie dan ook wat praten om elkaar beter te leren kennen. (krul)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    vraag een keer offie een ijsje mee gaat halen
    dan kun je H ook meenemen en desnoods nog iemand
    dan is het niet echt een complete date
    en je kunt hem toch irl beter leren kennen


    Why don't you break my heart

    OKAYCACEFACE schreef:
    Hai. Ten eerste moet je hem zeker wel in het echt ontmoeten. Dan weet je gelijk of hij in het echt ook zo kortaf en onoplettend is. Ik denk dat het beste idee is om bij hem thuis af te spreken en om samen wat aan radio's te knutselen. Dat klinkt misschien raar, maar ik denk dat hij zich, omdat het een hobby van hem is, daar prettig bij voelt. Dus stel dit aan hem voor. Intussen kunnen jullie dan ook wat praten om elkaar beter te leren kennen. (krul)

    Dat is opzich wel een goed idee ^^
    maar ik weet eigenlijk niet precies hoe ik dat zou moeten voorstellen :$ straks vind ie me raar ofzo..


    She said: I gotta find out for myself

    DutchAngel schreef:
    vraag een keer offie een ijsje mee gaat halen
    dan kun je H ook meenemen en desnoods nog iemand
    dan is het niet echt een complete date
    en je kunt hem toch irl beter leren kennen

    Dat is opzich wel een goed idee.. maar ik heb liever niet dat er iemand anders bij is :$


    She said: I gotta find out for myself

    verder niemand?? :(


    She said: I gotta find out for myself

    Vraag of je die verzameling van hem een x mag zien, en of hij je dingetjes ervan wil uitleggen, hoe hij ze maakt ofzo. Kan nog intressant zijn ook!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    in elk geval in het echt ontmoeten.
    misschien kan je vriendin wel mee?


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    2Nurd schreef:
    Vraag of je die verzameling van hem een x mag zien, en of hij je dingetjes ervan wil uitleggen, hoe hij ze maakt ofzo. Kan nog intressant zijn ook!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]