• Ja, eerst mijn vroemvroem-ding gejat en nu mijn hele fiets. Jezus, is het Laura-treiter week ofzo?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Wassie wel op slot?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kassiewijle schreef:
    Wassie wel op slot?

    Jep


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ja dat is het.


    -

    o_o Tuig..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Niet verzekerd? ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Steel dan zelf een andere fiets. Deed ik ook altijd. [/iemand heeft ooit eens mijn fiets gestolen, die ik zelf dan ben gaan terug stelen toen ik hem aan het station zag staan]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 23:25 ]

    wunschen schreef:
    Steel dan zelf een andere fiets. Deed ik ook altijd. [/iemand heeft ooit eens mijn fiets gestolen, die ik zelf dan ben gaan terug stelen toen ik hem aan het station zag staan]


    Dat mag niet van mijn ouders. Nouja, hij was verzekerd dus ik krijg een nieuwe. Ik HAAT nieuwe fietsen, even serieus. Ik kan er niet tegen als een fiets stil is D:


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Kassiewijle schreef:
    o_o Tuig..

    Fietsbel schreef:
    (...)

    Dat mag niet van mijn ouders. Nouja, hij was verzekerd dus ik krijg een nieuwe. Ik HAAT nieuwe fietsen, even serieus. Ik kan er niet tegen als een fiets stil is D:


    Mijn fietsen moeten gewoon een pokkelawaai geven, anders weiger ik er mee te fietsen D:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    (...)

    Mijn fietsen moeten gewoon een pokkelawaai geven, anders weiger ik er mee te fietsen D:

    Jij snapt me!


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Fietsbel schreef:
    (...)

    Dat mag niet van mijn ouders. Nouja, hij was verzekerd dus ik krijg een nieuwe. Ik HAAT nieuwe fietsen, even serieus. Ik kan er niet tegen als een fiets stil is D:

    Nou, dan moet je die eerst half kapot maken (a)?

    Bij mij zijn best veel fietsen gestolen. Zelfs een keer uit de gang. -.-


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Dat zuigt. Gelukkig krijg je een nieuwe.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sucks :/ En nieuwe fietsen zijn bah. oude gammele fietsen ftw.


    I live for the applause, you will die for it.