• ik sliep pas om half 3 ofso.
    dat doe ik altijd in het weekend enzo..
    maar daar ging het niet om.
    ik vanochtend om kwart over 7 wakker omdat ik last had van mijn ogen.. het voelde net of ze keihard inwerdengedrukt en het deed verschrrikkelijk pijn !
    ik trok me er niks van aan en probeerde verder te gaan slapen.. maar toen kreeg ik barstende koppijn ! dus ik ging onder de douche.. want meestal helpt dat wel weetje.
    maar dze keer niet.
    dus ik ging weer op bed. heb ik een uur liggen rondraaien.. ben ik weer onder de douche gegaan.
    en toen was het de klap. ik zat te kotsen.. dus toen wist ik al dat ik last kreeg van een migrene aanval.
    maar ik knapte er wel van op.
    dus ik me afdrogen onderbroek en topje aan en weer op bed liggen.
    ik had natuurlijk al een emmer gepakt voor het geval dat.
    dus ik lag te slapen.
    werd ik wakker door een misselijk gevoel in mijn maag. en alweer kwam alles eruit..
    dat gebeurde nog zo'n 2 keer en toen viel ik weer in slaap.
    toen kwam ik om kwart over 3 mijn bed uit en ging rustig naar beneden.
    het enige wat ik nog had en nu nog heb ik barsten de koppijn.
    ik hoop maaar dat het morgen beter gaat !
    respect voor de mensen die mijn verhaal hebben gelezen.

    maar hoe was jullie dag ?


    Life is a beautiful struggle

    Disappointed schreef:
    (...)nouja weet je, je mag best weten, maar ik wil het er alleen niet neerzetten omdat hijzelf ook op quizlet zit


    ik snap je. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Mijn dag van vandaag is tot nu toe nog best leuk.
    Nog een childag.
    ik werd wakker ging naar de wc -standaard haha- en toen achter de computer tot nu. & ik ga denk ik vandaag ook een filmpje voor youtube maken als ik daar zin ik heb.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik moet straks werken ... bleeehh!


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Creation schreef:
    Whuuuh, beterschap! Misschien helpt een paracetamol?


    sliep pas rond half 2 en ik heb daarvoor echt de hele tijd liggen draaien. s' ochtends ha dik buikpijn das nu over gelukkig maar nu verveel ik me.
    Beterschap


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Gisteren was mijn dag leuk,
    ofja. Overdag was hij wat sloom, maar de avond was zo leuk dat dat heel mijn dag leuk heeft gemaakt. dat moest ik melden
    Vannacht lag ik om half twee in mijn bed en sliep ik om vier uur ofzo en moest ik om kwart na zes alweer op. 0o Dan ben ik tot tien uur tenten moeten gaan wegdoen met onder andere iemand die heel gevaarlijk rijdt. Ik had schrik. >< Toen ben ik dan om tien uur terug mijn bed ingekropen en geslapen tot half 1 nog. En nu zit ik al heel de middag levenloos op de pc en hoop ik vanavond nog wat leuks te doen.

    Ik heb altijd zo'n dagen die ik maandenlang aanbid en op de dag zelf is het zo klote. K ging een tijd geleden naar een concert, had ik me verslapen, was (5 dagen tevroeg) ongesteld geworden, kreeg mijn haar niet gestijld, vloog mijn stijltang bijna in de fik. Morste ik op mijn lievelings shirt, band van mijn fiets lek, trainkaartje vergeten, terug gerent naar huis, mobiel vergeten en toen kom ik ook nog een half uur wachten omdat het wat uitliep. En toen kon ik pas naar mijn concert.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 16:42 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Aw ): Beterschap
    Ik werd om 1 uur wakker, brak van afgelopen nacht (Kermis, lang leve flugel voor een euro), en met de gedachte dat ik waarschijnlijk nog een hele week van zulke nachten te gaan heb. Douchen, aankleden, ghost hunters international kijken ghehe, en toen bloedprikken en omdat het zo warm is en ik vandaag nauwelijks gegeten heb voel ik me nu zwaar kut en dizzy :/


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ThallieJJ schreef:
    Ik heb altijd zo'n dagen die ik maandenlang aanbid en op de dag zelf is het zo klote. K ging een tijd geleden naar een concert, had ik me verslapen, was (5 dagen tevroeg) ongesteld geworden, kreeg mijn haar niet gestijld, vloog mijn stijltang bijna in de fik. Morste ik op mijn lievelings shirt, band van mijn fiets lek, trainkaartje vergeten, terug gerent naar huis, mobiel vergeten en toen kom ik ook nog een half uur wachten omdat het wat uitliep. En toen kon ik pas naar mijn concert.


    dat lijkt me zwaar kut. $


    Life is a beautiful struggle

    Aaaahw dat is kut! D;
    Mijn dag was heel saai. Was een beetje laat thuis vanacht en ging toen maar gelijk naar bed, dat was rond half 4, en toen werd ik half 1 pas wakker. Dus dat was wel chill :'). Maar ik heb nogal hoofdpijn & ik stresse 'em nogal omdat ik vandaag koffers aan het inpakken was & ik ben bang dat ik dingen ga vergeten enzo, je kent het wel. Vervolgens wil m'n haar niet & heb ik geen make-up op dus zie ik er al niet uit & ik vind mezelf gewoon te dik, dus ik had een week geleden al laxeerpillen gehaald maargoed, die heeft mijn moeder dus gevonden ¬¬, dus daar was ze niet blij mee. Ze was niet boos though, maargoed, m'n gewicht is echt een probleem, dus net 50 push-ups gedaan enzo & ik word gewoon gek van mezelf.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Umerla schreef:
    Aaaahw dat is kut! D;
    Mijn dag was heel saai. Was een beetje laat thuis vanacht en ging toen maar gelijk naar bed, dat was rond half 4, en toen werd ik half 1 pas wakker. Dus dat was wel chill :'). Maar ik heb nogal hoofdpijn & ik stresse 'em nogal omdat ik vandaag koffers aan het inpakken was & ik ben bang dat ik dingen ga vergeten enzo, je kent het wel. Vervolgens wil m'n haar niet & heb ik geen make-up op dus zie ik er al niet uit & ik vind mezelf gewoon te dik, dus ik had een week geleden al laxeerpillen gehaald maargoed, die heeft mijn moeder dus gevonden ¬¬, dus daar was ze niet blij mee. Ze was niet boos though, maargoed, m'n gewicht is echt een probleem, dus net 50 push-ups gedaan enzo & ik word gewoon gek van mezelf.


    hoe zwaar ben je dan ? $
    je meot er namelijk ook niet voor zorgen dat je té dun word. $


    Life is a beautiful struggle

    Jellaniee schreef:
    (...)

    hoe zwaar ben je dan ? $
    je meot er namelijk ook niet voor zorgen dat je té dun word. $


    Ik weeg 53 & ben 1,54,
    En inderdaad daar heb je ook weer gelijk in.. D:


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    haha, ik ook om 12.30 wakker geworden, en d'r waren 3 vriendinnen blijven slapen, en we hebben tot 17.00 tv-gekeken ofzoo. dus ik ben nu helemaal niet moe :Y)


    Travel far enough, you'll meet yourself