• Ik wist niet waar deze moest, dus sorry als die verkeerd staat..

    Dus, ik wil make-up kwasten kopen, eentje voor foundation en eentje voor poeder, om specifiek te zijn. Zijn hier mensen met een grote kennis van schmink en weten waar ik schminkborstels kan kopen? Liefst ergens in Antwerpen, want ik ben niet bereid ver te reizen, haha. xd anyways, mensen hier die weten waar ik ze het best kan kopen ? En liefst ook niet te duur. Ik wou ze eerst bij de hema kopen, maar ik heb gehoord dat die slecht zijn, of is dat niet waar ? Want ik wil geen sucky kwasten hoor. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Reageer dan niet hahaha.;d


    None but ourselves can free our minds.

    probeer het gewoon bij winkels waar ze ook make up verkopen? of een parfumerie? of internet? succes ^^

    kruidvat!

    Ik gebruik geen foundation of poeder, alleen een coverstick. Maar die kan je eigenlijk wel vergelijken met foundation. Dat smeer ik gewoon met een vinger waar ik het wil hebben.


    Stop existing and start living.

    Die van de Hema met de zwarte kant zijn goed. Die met de zilveren niet.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Die van de hema zijn goed hoor, alléja die zilvere , niet die zwarte. Of in een parfumerie of kruidvat kan je ze ook halen. Of je kan ook naar een speciaalzaak gaan, die zijn duurder, maar van betere kwaliteit.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 22:04 ]