• Ik ben dus sinds gisteren terug van Spanje, en daar hadden we echt veel mensen leren kennen. Maar ik en Nele waren zo een jongen aan het zoeken waar we vroeger op gevallen zouden zijn. Zo een 3 jaar terug, ofzo. Had ik iemand gevonden. Een jongen met een bless, donker haar en een beetje krullend. Helemaal niet bleek.
    Een uur later had Nele iemand gevonden. Een jongen met een brosske en dan weer super bleek.

    Vroegen er Nederlanders of we 's avonds naar het strand kwamen. Wij daar heen. Daar waren toevallig die twee jongens waar we op gevallen zouden zijn ook. Bléken het broers te zijn. Vet toevallig, ze leken helemaal niet op elkaar :'D En dan nog wat. Ze spraken echt hollands. Vroegen we vanwaar ze waren. 'Hoogstraten'. België dus :'D Wij al raar kijken. 'Dat is vet dicht bij ons' Blijkt die éne waar ik op gevallen zou zijn in de school van mijn broer te zitten, in het zelfde jaar :'D En die andere in een school daar in de buurt. Ze spreken altijd Hollands want ze komen uit Nederland, maar enkel op school spreken ze Vlaams.

    Oja, en mijn broer en hem kennen elkaar :'D Echt, moet ik weer zo iemand vinden in Spanje :'D

    Ohja, ik probeerde Nele nog te koppelen met die éne waar ze vroeger op gevallen zou zijn. Serieus, die jongen -12 jaar- kon zijn ogen niet van Nele afhouden. Echt grappig :'D

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 13:35 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Best dat Belgisch niet bestaat. (nerd)
    Maar, dat is echt allemaal toevallig. :'D


    I lost myself in FM airwaves

    Hahaha dat is echt toeval hebben :'D Had ik zo'n 3x in Frankrijk :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ben je in Spanje kom je nog 'bekenden' tegen. Small world (cat)


    I live for the applause, you will die for it.

    Mythology schreef:
    Best dat Belgisch niet bestaat. (nerd)
    Maar, dat is echt allemaal toevallig. :'D

    Vlaams dan :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Psychic schreef:
    Hahaha dat is echt toeval hebben :'D Had ik zo'n 3x in Frankrijk :'D

    Oh, dat doet me nog aan iets denken. Een paar jaar geleden reden we naar Frankrijk, maar omdat mijn broer zich niet goed voelde hadden we een stop gemaakt om in een hotel te gaan slapen. Gingen we de volgende ochtend verder, wij outchecken. Komen we daar ineens mijn nonkel tegen. Die had een ongeval gehad en ze gingen daar die dag en nacht blijven tot ze een andere auto kregen :'D Ghéheh :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Hahaha. (:
    Wat een toeval.


    effort never betrays you

    Joker schreef:
    Ben je in Spanje kom je nog 'bekenden' tegen. Small world (cat)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Joker schreef:
    Ben je in Spanje kom je nog 'bekenden' tegen. Small world (cat)


    Only losers can act the way you do

    dat is écht wel toevallig ;D
    maar waarom naar kerels zoeken waar ge 3 jaar geleden op zou vallen,en niet kerels waar ge nu op valt ;D ?


    everybody needs a song.

    toevallig xd


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Boyiloveyou schreef:
    dat is écht wel toevallig ;D
    maar waarom naar kerels zoeken waar ge 3 jaar geleden op zou vallen,en niet kerels waar ge nu op valt ;D ?

    Kaat :'D Dat was gewoon om te lachen. Geloof me, jongens van onze leeftijd hoefde we niet eens te zoeken. Zoveel mooie jongens waren er. Niet te doen :'D x


    Some people make the world special just by being in it

    ElNino schreef:
    (...)
    Kaat :'D Dat was gewoon om te lachen. Geloof me, jongens van onze leeftijd hoefde we niet eens te zoeken. Zoveel mooie jongens waren er. Niet te doen :'D x

    maar sommige spanjaarden zien eruit als russen :/
    iniesta is het perfecte voorbeeld. :Y)


    everybody needs a song.

    DarkSun schreef:
    Hahaha. (:
    Wat een toeval.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Oké, dat is echt toeval. :9~


    we've only said goodbye with words

    Ik dacht eigenlijk toen ik de titel las, dat je al die celebrities bedoelde die nou -best wel- gerimpeld en boven de 30 zijn. Leonardo DiCaprio, Orlando Bloom. Hahah (krul)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 14:29 ]


    we've only said goodbye with words