• ik liep dus bij de ah. En mijn moeder en ik deden zelfscannen. Kan bij ons sinds kort. Toen wilde ik wat scannen, liep naar de kar, en pakte de scan. t was alleen niet onze kar, maar die van een andere vrouw. Ik werd super rood. Alles is natuulijk goed gekomen hoor.
    Gebeurt jullie dat ook?
    zo genant


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Hahah, dat zelfscannen is leuk! Zo van heel ver gaan staan en dan een schiethouding en *bliep*!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Heb ik ook wel gehad, een aantal jaren terug. Toen legde ik iets in de verkeerde kar, kwam die man net aanlopen X'D.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    haha wij hebben ook zelfscan bij de albert heijn, en toen was ik iets vergeten te scannen. Kregen we net toen controle, en toen kwamen ze daarachter.. :$


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Woon jij dan toevallig in Tilburg?
    Want bij onze Albert Heijn kan dat nu ook, en omdat ik dat niet gewend ben vergeet ik altijd alles te scannen :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb wel eens dingen in de verkeerde kar gelegt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Outlaw schreef:
    Woon jij dan toevallig in Tilburg?
    Want bij onze Albert Heijn kan dat nu ook, en omdat ik dat niet gewend ben vergeet ik altijd alles te scannen :'D


    nee, wel heel vlakbij. ik woon in rijen. ken je dat?? Maar das heel genant


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    hahah,wel zo genant is dat eig niet,gewoon grappig :Y)


    everybody needs a song.

    GreenMoon schreef:
    haha wij hebben ook zelfscan bij de albert heijn, en toen was ik iets vergeten te scannen. Kregen we net toen controle, en toen kwamen ze daarachter.. :$


    whaaa wij hadden laatst controle, iets klopte niet, moest alles opnieuw gescant worden. (serieus de hele kar zat vol) bleek dat 2 flessen wijn in hetzelfde schap stonden, dezelfde prijs hadden enzo. maar het etiket wat iets anders, zag je bijna niet. daarvoor echt alles opnieuw. zucht


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik moet na de vakantie bij de Hoogvliet helpen met die zelfscanners :p dat is grappig :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kalona schreef:
    Ik moet na de vakantie bij de Hoogvliet helpen met die zelfscanners :p dat is grappig :Y)


    ik moest wat boodschapjes doen en om te zelfscannen moet je pinnen, ik betaalde met mijn eigen pinpas zodat mijn moeder het later gwn terug kon storten. serieus ik heb een kwartier bij dat ding gestaan om af te rekenen omdat hij mijn pasje niet pakte!!!!!!


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Dude! Dat doe ik altijd in de Ikea! Dan ga ik echt doen alsof we aan het lasershooten zijn met mijn zus en dan houden we heel de rij op. :Y)


    All was well.

    JBM schreef:
    Dude! Dat doe ik altijd in de Ikea! Dan ga ik echt doen alsof we aan het lasershooten zijn met mijn zus en dan houden we heel de rij op. :Y)


    whahaha deed ik laatst ook bij de ah. my name is bond, james bond. hihi ik lag plat, iedereen keek me raar aan. ik ben ooit een keer verdwaald in de ikea:$


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik had het vroeger heel vaak -toen ik nog klein was- dat ik met mijn moeder ging winkelen en ik niet door had dat ze onderweg was gestopt om iets te nemen. En ik nam altijd automatisch de hand van mijn mama vast en dan was dat een vreemde persoon. Ik schrok me echt altijd dood en voelde me echt genant toen. -ik was nog klein mensen, niet dat ik het deed toen ik 10 was o.o-

    wunschen schreef:
    Ik had het vroeger heel vaak -toen ik nog klein was- dat ik met mijn moeder ging winkelen en ik niet door had dat ze onderweg was gestopt om iets te nemen. En ik nam altijd automatisch de hand van mijn mama vast en dan was dat een vreemde persoon. Ik schrok me echt altijd dood en voelde me echt genant toen. -ik was nog klein mensen, niet dat ik het deed toen ik 10 was o.o-


    net zoiets als naar iemand roepen van wie je dacht dat je die kende en niet blijkt te kennnen. ook zo genant


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    ik heb wel eens de verkeerde man een hand gegeven...
    ik dacht dat het mijn opa en was xD
    en toen wilde ik wat vragen en toen keek ik omhoog en zag ik dat het mijn opa helemaal niet was:$

    maar toen was ik 5 ofzo


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt