• Ik hou zo van die dingen. Ik heb echt wel 10.000 verschillende paren. Van knopjes tot mega ringen. Goud, zilver, roze, rood, etc. Ik vind die dingen gewoon echt geweldig. Op dit moment heb ik hele grote gouden ringen in.

    En jullie?(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb nu oorbellen in die mijn vader gekocht heeft :) ik ben ook dol op oorbellen maar ik raak ze altijd kwijt en mijn oren ontsteken van nepzilver dus dat is dan wel wat minder


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Ik draag amper oorbellen meer.
    vanwegen mijn beginnen de strecher. (:
    In mijn likker oor nu een horn hook van; 1.6 mm en in de andere zit nu een gewoon diamenten knopje.
    (voor de informatie: gewoon gaatje is 1.2 mm, dus dat's nog niet zo veel)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2010 - 23:13 ]


    I'm Wondering... He is still dropdead gorgeous?

    Ik heb nu diamantjes in voor in de nacht.
    En overdag van die mega ringen.


    "Don't look back, you're not going that way."

    ik heb er ook echt vetveel,
    alleen ik draag ze nu niet meer omdat ik ben gaan stretchen. ;$


    i can't pretend you're nothing special

    Vroeger vond ik oorringen echt geweldig en kocht ik er veel. Maar nu draag ik alleen nog maar diamantjes en heel uitzonderlijk eens wat grotere. Ik hou mijn verslaving toch maar op schoenen en zonnebrillen ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Eerst had ik echt 3 bakken vol met oorbellen, maar toen ben ik verhuisd. En toen ben ik ze kwijt geraakt. Nu is het een gewoonte geworde ofzo, dat als ik oorbellen koop, dat ze dan 2 weken later weg zijn. Of dat ik der nog maar 1 heb ofzo. xd


    Never wait for perfection, just make it.

    Whaha, ik ook, 40 paar ofzo :Y)


    Pop ate my heart.