• Haaay.
    Ik ben in Jersey sinds zaterdag. We moesten om kwart voor 6 op en toen ging ik voor het eerst vliegen, hihi. Jersey is een kanaaleiland tussen Frankrijk en Engeland. Men spreekt hier Engels maar er zijn ook nog veel Franse invloeden (cat).

    Wat me hier opvalt is dat er geen muggen en kinderen van onze leeftijd zijn, ik heb nog geen kat gezien, er zijn niet veel honden en de auto's rijden super snel o.o Owja er zijn wel super veel vogels, zoals meeuwen.

    We wandelen veel en we hebben al een boottocht achter de rug, en vandaag gingen we langs de hele kust rijden met een bus.

    We zitten voor het eerst een hele week in hotels, hiervoor gingen we altijd naar een camping.

    En zo'n ober van dit hotel stalkt me o.o
    Zaterdag avond aten we in het hotel 's avonds, en de ober die ons bediende ging eerst met 4 borden op zijn arm op 1 been staan en hij deed of hij de kopjes koffie liet vallen als grapje. Ik schrok me doood o.o

    Volgens mn ma was hij met mij aant flirten xd
    Dus ik was blij dat we daarna ergens anders gingen avond eten, maar net liepen we door de winkelstraten en toen liep die ober daar o.o In gewone kleren dan, en hij keek zo naar mij voor die verder liep o.o

    Woensdag gaan we met de boot naar Guernsey, het andere grote kanaaleiland. Dan gaan we zaterdag weer naar huis (cat).

    Dat wilde ik eventjes allemaal vertellen :$
    Hoe is jullie vakantie (geweest) of waar ga je heen?

    Edit: Owja, gister gingen we eten bij de pizzahut en toen kon je zelf een ijsje maken uit zo'n muur, geniaal. En er zijn smalle stoepen en sommige mensen gaan daar met zn 2en lopen zodat wij om ze heen moeten, de straat op ><.
    Edit 2: Ik bedenk telkens weer dingen haha.
    Ik heb een gala jurk gekocht, hijs super cuuute. Ik heb dit jaar een gala gehad maar ik ging niet, en over 2 jaar heb ik er weer 1, als ik ten minste goede cijfers haal :P
    Dus daar al vast voor, en kerst enzo ^^.

    En een leuke haarband gekocht in die zelfde winkel. Verder heb ik nog een schoensleutelhanger gekocht waar Jersey op staat =D (Ik spaar schoensleutelhangers, ik heb er nu 13)

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 21:22 ]

    Ik ben op kamp geweest, waar ik een jongen heb leren kennen die ik daarna soort van heb laten vallen en die ik nu enorm mis. En nu ga ik op verlof met m'n ouders.


    Blieb-poow-ennuissiekapot

    Klinkt wel gaaf haha :'D
    Mijn vakantie was kut en dat blijft ie tot vrijdag :x

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 21:07 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het is wel een leuke camping toch? (nerd) -oke nee grapje-
    Fijn dat je het zo leuk hebt (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Klinkt echt supergaaf (:
    Ik ga over 2 week naar Terschelling met vrienden :')


    -

    Mijn vakantie was voor een groot gedeelte leuk. :'D Leuke mensen ook. :') Wel veel Engelsen, die met een kak accent praten. Maarja, verder wel leuk. Sommige dingen waren wel een beetje jammer, maar dat zal ik maar niet met jullie delen. :'3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Dat klinkt echt heel gaaf :3.
    Mijn vakantie is saai, ga dit jaar niet weg en al mijn vrienden wel natuurlijk .___.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Er is nog niet zo heel veel gebeurd in mijn vakantie. Maar deze zaterdagmorgen vertrek ik naar Frankrijk met mijn vriend! : D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Edit!

    Geesz schreef:
    Dat klinkt echt heel gaaf :3.
    Mijn vakantie is saai, ga dit jaar niet weg en al mijn vrienden wel natuurlijk .___.

    Ik kom wel keer langs (nerd)


    -

    Geesz schreef:
    Dat klinkt echt heel gaaf :3.
    Mijn vakantie is saai, ga dit jaar niet weg en al mijn vrienden wel natuurlijk .___.
    Same here


    The grass is not always greener on the other side

    Geesz schreef:
    Dat klinkt echt heel gaaf :3.
    Mijn vakantie is saai, ga dit jaar niet weg en al mijn vrienden wel natuurlijk .___.

    Klinkt vet. Mijn vakantie ging tot nu toe zo:
    De hele nacht opblijven, om 5 uur dora kijken. Om 6 uur slapen. Wakker worden om 4 uur s'middags. Blablabla. En dat dan steeds overnieuw. =) Maar ik ga over 3 dagen voor 2 weken naar Italie.


    Never wait for perfection, just make it.

    Mijn vakantie is tot nu toe gewoon dodelijk saai geweest. Behalve de weekenden, wanneer ik bij Patrick was.
    En de 9 Aug. ga ik pas op vakantie.. dus nog even 2 weekjes lijden.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.