• het verhaal;

    Sihu is een meisje van de waterstam op de Zuidpool.
    Haar enige familie die ze nog heeft is Katara en Sokka. De rest werd brutaal uitgemoord toen de vuurnatie aanviel. Nadat Katara, Sokka en Sihu op een dag de Avatar hadden gevonden, besloten ze samen om de vuurheer te doden en wraak te nemen op de man die Sihu's ouders vermoordde. Maar wat als Sihu onderweg iemand leert kennen van de vijandelijke stam, en dat alles verandert? Zou ze dan nog steeds wraak kunnen nemen? Dit alles kan je lezen in een verhaal vol avontuur, spanning en liefde in The Forbidden love of Water and Fire



    ik zoek dus nog enkel deze rollen;


    -Jongen die achter Sihu loopt, waar zij niets van af wil weten.

    - Huurmoordenaar (jonge of meisje maakt niet uit)rol gaat uit naar Ishtar

    - Een vrouw die in Sihu's droom advies geeft.deze rol gaat uit naar EmoCookie

    - Een vrouwelijke stalker van Sokkadeze rol gaat uit naar Softspoken.



    als je een rol wilt, vul dit dan even in;

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Foto:
    Karakter:
    Extra info:


    hartelijk bedankt ^_^

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 17:21 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    rol: Huurmoordenaar (gnegne)
    naam:Sarah Headey
    leeftijd: 19
    karakter: gemeen, trouw, wil dat alles gaat hou zij het wil, geeft niet snel op, achterdochtig, vertrouwd niet veel mensen.
    extra info: is huurmoordenaar zins haar 14e. Ze heeft haar eigen ouders vermoord en is daarna ook voor andere gaan werken.

    whhah goed zo? Zeg maar als je meer nodig hebt xd

    Ishtar schreef:
    rol: Huurmoordenaar (gnegne)
    naam:Sarah Headey
    leeftijd: 19
    karakter: gemeen, trouw, wil dat alles gaat hou zij het wil, geeft niet snel op, achterdochtig, vertrouwd niet veel mensen.
    extra info: is huurmoordenaar zins haar 14e. Ze heeft haar eigen ouders vermoord en is daarna ook voor andere gaan werken.

    whhah goed zo? Zeg maar als je meer nodig hebt xd


    ik ben de foto vergeten (A)
    heb je ook een foto ? :D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    foto: foto
    wow wel een beetje groot xD

    zo wel goed??

    Ishtar schreef:
    foto: foto
    wow wel een beetje groot xD

    zo wel goed??

    dat is echt een zalige foto ^^
    hoe kom je er aan ? :D
    je hebt de rol :D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    KiimmBiatch schreef:
    (...)

    dat is echt een zalige foto ^^
    hoe kom je er aan ? :D
    je hebt de rol :D


    internet?? xD haha, uhh.... ik weet niet? Een actrice uit de serie Terminator the Sarrah Conner Chronicles zoeken?? xd

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 15:39 ]

    Rol:Een vrouwelijke stalker van Sokka.
    Naam: Kerti Adams
    Leeftijd: 15
    Foto:klik
    Karakter: Wispelturig, naief, maakt snel vrienden
    Extra info: Ze is enig kind en verwend door haar ouders die stinkend rijk zijn.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Softspoken schreef:
    Rol:Een vrouwelijke stalker van Sokka.
    Naam: Kerti Adams
    Leeftijd: 15
    Foto:klik
    Karakter: Wispelturig, naief, maakt snel vrienden
    Extra info: Ze is enig kind en verwend door haar ouders die stinkend rijk zijn.

    je hebt de rol ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rol:Een vrouw die in Sihu's droom advies geeft.
    Naam: Cas Devilé
    Leeftijd: 25
    Foto:http://john.mobile9.com/download/media/210/mysterious_jb4ksxel.jpg
    Karakter: Heeft altijd advies klaarliggen, aardig, eerlijk, klein beetje bitchy als het moet ^^,...
    Extra info: Ze is sportief en heel sterk. Ze leeft alleen (ouders gestorven aan een ziekte)


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    EmoCookie schreef:
    Rol:Een vrouw die in Sihu's droom advies geeft.
    Naam: Cas Devilé
    Leeftijd: 25
    Foto:http://john.mobile9.com/download/media/210/mysterious_jb4ksxel.jpg
    Karakter: Heeft altijd advies klaarliggen, aardig, eerlijk, klein beetje bitchy als het moet ^^,...
    Extra info: Ze is sportief en heel sterk. Ze leeft alleen (ouders gestorven aan een ziekte)


    whahah stiekem heb ik die ouders vermoord :P
    nee grapje xD

    Ishtar schreef:
    (...)

    whahah stiekem heb ik die ouders vermoord :P
    nee grapje xD

    ;o stoute :p


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    Rol: Jongen die achter Sihu loopt, waar zij niets van af wil weten
    Naam: Cain Statler
    Leeftijd: 18
    Foto: klik
    Karakter: Arrogant, macho, jock, "stoer"... je kent het wel. ;)
    Extra info: Is erg sterk, en zal zijn kracht gebruiken om te krijgen wat hij wil.

    Sour schreef:
    Rol: Jongen die achter Sihu loopt, waar zij niets van af wil weten
    Naam: Cain Statler
    Leeftijd: 18
    Foto: klik
    Karakter: Arrogant, macho, jock, "stoer"... je kent het wel. ;)
    Extra info: Is erg sterk, en zal zijn kracht gebruiken om te krijgen wat hij wil.

    mwhaa hij is eng xD


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ik weet niet of je nog iemand nodig hebt maar ik vul gwn inxD

    Rol:kies maar
    Naam: michelle night
    Leeftijd: 16
    Foto: michelle night
    Karakter: michelle is een rustig meisje en reist veel rond en probeert de vuurnatie te ontlopen ze heeft ook een vriendje hij reist met haar mee hij is aardemeester. haar vriendje David
    haar oma zat bij de zuiderwaterstam maar werd uitgehuwelijkt en is toen daar weggegaan naar de noorderwaterstam daar is michelle geboren maar ze wou de wereld zien dus is stiekem vertrokken
    Extra info: michelle is zelf een getallenteerd watermeester en healer en probeert in vernielde dorpen ook mensen te helpen en te genezen, ze was eerst ook bij de vuurnatie ze had daar een vriend maar die had haar verraden en sindsdien vertrouwt ze de vuurnatie niet meer.

    wil je laten weten als story er is

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 23:12 ]


    Be yourself, before you forget who that is.

    Zou ik een rol mogen als een meisje dat Sihu tegen komt en dan bevriend met haar word?

    Rol: Die rol dan. Als dat mag.[a] (of bedenk zelf iets, maar zou ik bevriend mogen worden?)
    Naam: Tamar
    Leeftijd: 16 [of kies jij maar een leeftijd]
    Foto: Klikkerdeklik
    Karakter; Ze is een vrolijk meisje en maakt graag lol. Ze heeft haar element goed ondercontrole en gebruikt hem beheerst en enkel voor goede dingen, niet om schade aan te richten. Ze is lief en toont altijd begrip.
    Extra info: Ze is een vuurmeester, maar doet absoluut niemand kwaad. Ze is altijd erg op zichzelf geweest maar heeft besloten dat ze vrienden wilt maken en meer avontuur in haar leven te laten.


    Ik hoop hoop hoop zooo dat ik een rol mag.
    Maar zou je me zowiezo even willen laten weten als hij er is?
    Dankuu!
    x

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 22:59 ]


    I want to color my world with CRAYONS.

    Rol:Jongen die achter Sihu loopt, waar zij niets van af wil weten.
    Naam: Aamir
    Leeftijd: 16
    Foto: Aamir
    Karakter: Misterieus, en onopvallend. Als die bij je in de buurt is gedraagt die zich heel normaal maar ondertussen is die een vreemde stalker.
    Extra info: Hij denkt dat Sihu iets te verbergen heeft.