• Het lijkt me leuk als er HTML op deze site komt (: Ik heb er niet veel verstand van maar het lijkte me dat het niet zo veel moeite kost en ik denk ook niet dat de site er traag van wordt :Y)
    ___________________________
    Voor de mensen die niet weten wat HTML is, kun je beter even gaan googlen ipv spammen :Y) Ik kan het zelf niet goed uitleggen. Misschien kun je hier wat uithalen, maar ik denk dat je beter zelf even kunt zoeken (:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 17:29 ]


    .

    Wat houdt het precies in dan?


    your eyes are like stars in the night.

    Het lijkt me wel chill, maar dan gaan newbs hun profiel helemaal terroriseren met plaatjes en onzin-dingetjes en weetikveel.


    I live for the applause, you will die for it.

    wat is html? -dommedag-


    Smiling but close to tears.

    Forlan schreef:
    Het lijkt me wel chill, maar dan gaan newbs hun profiel helemaal terroriseren met plaatjes en onzin-dingetjes en weetikveel.

    Nja dat is waar (: Misschien kan er dan een limiet met aantal HTML-codes op je profiel e.d. ?


    .

    De meeste mensen hier kennen geen HTML tags?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Er zijn al BB-codes dus is dat dan al niet genoeg?

    Met HTML zou de site gehackt kunnen worden, dus er zijn al twee redenen waarom niet. ^^


    Let the Night embrace you

    Nyx schreef:
    Er zijn al BB-codes dus is dat dan al niet genoeg?

    Met HTML zou de site gehackt kunnen worden, dus er zijn al twee redenen waarom niet. ^^


    Hoe kan de site daarmee gehackt worden dan? :X
    Trouwens, Ben ik nu aan het uppen? Hij staat al bovenaan ^^

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 17:25 ]


    .

    Wat ís HTML eigenlijk?:X

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 17:34 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Wel, vroeger konden er bijvoorbeeld HTML-codes in titels van topics worden gebruikt. Eigenlijk overal waar je een titel kon zetten én in de blogs zelf.
    (Is nu allemaal wel uitgeschakeld)

    Op de hele site is er een periode geweest dat iedereen zijn titels ging vergroten en een andere kleur ging geven. Je weet wat een effect dat had: de site was één grote kleurboek geworden.
    En als iemand een speciale html code in de titel plakte die ervoor zorgde dat de site gehackt werd, kon dat perfect. (is gebeurd bij de blogs)

    Dus ik hoop dat je het begrijpt. ^^


    Let the Night embrace you

    amorevampiro schreef:
    War ís HTML eigenlijk?:X

    Dat is één van de codes waarmee je sites maakt. ^^


    Let the Night embrace you

    Alsjeblieft niet D: Dan wordt het een grote bende volgens mij.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nyx schreef:
    Wel, vroeger konden er bijvoorbeeld HTML-codes in titels van topics worden gebruikt. Eigenlijk overal waar je een titel kon zetten én in de blogs zelf.
    (Is nu allemaal wel uitgeschakeld)

    Op de hele site is er een periode geweest dat iedereen zijn titels ging vergroten en een andere kleur ging geven. Je weet wat een effect dat had: de site was één grote kleurboek geworden.
    En als iemand een speciale html code in de titel plakte die ervoor zorgde dat de site gehackt werd, kon dat perfect. (is gebeurd bij de blogs)

    Dus ik hoop dat je het begrijpt. ^^

    Ja ik snap het
    Nouja, het was een leuk idee geweest ^^


    .

    Kan er iemand ook uitleggen wat het uberhaupt is?


    your eyes are like stars in the night.

    Nyx schreef:
    (...)
    Dat is één van de codes waarmee je sites maakt. ^^


    Dan heb ik liever geen HTML :X


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Reassurance schreef:
    Alsjeblieft niet D: Dan wordt het een grote bende volgens mij.


    Great minds think alike.