• [...] is een vrouwenverslinder die in zijn vrije tijd zijn tijd door brengt op Hawai. Hij versiert vele vrouwen maar zodra hij met ze naar bed is geweest zorgt hij er met een boel smoesjes voor dat het maar bij die ene keer blijft. Zoals gebruikelijk gaat [...] elke morgen naar een klein café waar hij rustig ontbijt. Daar laat hij zijn oog vallen op de prachtige Vitoriá Cameron Alamaida. Hij ziet haar een hutje bouwen van haar wafels en grijpt dat aan om met haar te kunnen praten. n. Ze kunnen het direct goed met elkaar vinden en spreken af elkaar de volgende dag weer te zien. Alleen wanneer [...] haar de volgende dag begroet, schrikt Vitoriá en blijkt ze echt geen idee te hebben wie hij is. [...] word uitgelegd dat Vitoriá een lange tijd geleden een ongeluk heeft gehad waardoor ze haar kortetermijngeheugen niet meer om gezet kan worden naar haar langetermijngeheugen. Hierdoor denkt ze dat het elke dag 13 oktober is, en doet ze elke dag hetzelfde. [...] kan haar maar niet vergeten, en blijft haar elke dag maar opnieuw ontmoeten, in de hoop dat zij hem ook een keer niet vergeet.

    Based on 50 first dates.

    Doen/niet doen.
    Titel?
    Rollen?
    Welke voetballer/acteur/zanger?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    HA! Die film ken ik =3


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    HA! Die film ken ik =3

    Ik ook (krul) En die is hier in Zweden vanavond weer op tv :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hoeveel verhalen heb je niet wel Rose? Inactiveer er een paar eens (krul)


    SLOAN.

    Het lijkt me nogal stom om over te schrijven, want I mean als je het zoals de film wilt doen is alles al zo voorspelbaar, ik vind het niet zo'n goed idee, sorry bunny(krul)


    The soul needs autumn.

    Doen
    50 first dates?
    Geen rollen deze keer
    geen voetballer? D:


    All was well.

    APettyfer schreef:
    Het lijkt me nogal stom om over te schrijven, want I mean als je het zoals de film wilt doen is alles al zo voorspelbaar, ik vind het niet zo'n goed idee, sorry bunny(krul)

    Maar ik ga het niet als de film doen. Daarom staat er ook onder Based. Dus gebaseerd alleen. (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Cuidador schreef:
    Hoeveel verhalen heb je niet wel Rose? Inactiveer er een paar eens (krul)

    Heb ik allang al gedaan (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Lindsey heeft daar een punt. Maar het is wel een seksie idee (cat) Dus als ik Cesc of Nando krijg is Rose ook seksie. :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Maar ik ga het niet als de film doen. Daarom staat er ook onder Based. Dus gebaseerd alleen. (cat)

    Oh, oké, maar het is like gewoon saai anders om te lezen, omdat zij elke dag hetzelfde wil doen, al vind ik het einde wel mooi van die film :')

    Doe hem over Cristiano, die past hier wel bij vind ik :Y) en als titel the 50 first time ofzo :') en maybe is 1 keer geen rollen ^^


    The soul needs autumn.

    APettyfer schreef:
    (...)
    Oh, oké, maar het is like gewoon saai anders om te lezen, omdat zij elke dag hetzelfde wil doen, al vind ik het einde wel mooi van die film :')

    Doe hem over Cristiano, die past hier wel bij vind ik :Y) en als titel the 50 first time ofzo :') en maybe is 1 keer geen rollen ^^

    (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Pershoofd schreef:
    Lindsey heeft daar een punt. Maar het is wel een seksie idee (cat) Dus als ik Cesc of Nando krijg is Rose ook seksie. :9~

    Maar als ik geen rollen doe kan je Cesc of Nando ook niet krijgen. (cat)(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Geen rollen, jonge. Ik ben het met Lindsey eens (ook over Ronaldo) :Y)


    All was well.

    Tfoe junge, ik heb al een verhaal over Ronaldo. (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Doe Villa, daar heb je ook geen over. (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Pershoofd schreef:
    Doe Villa, daar heb je ook geen over. (nerd)

    Wel, die ene met jou als hoofdrol


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3