• Hee.
    Ik zoek een boek, waar een geest in voor komt.. Maar ik weet zelf geen boeken met geesten erin, Weten jullie leuke boeken? En kan je ook kort omschrijven waar het om gaat? :"D Maybe een plaatje? :3

    Bedankt.
    x.


    Sometimes it's best not to care.

    i'm sorry.
    k weet geen.


    Life is a beautiful struggle

    Er komen niet echt geesten in voor maar het gaat over dode mensen(nee geen zombies).
    De doden keren terug van John Ajvide Lindqvist

    En ik ken nog een paar boeken over een meisje die aan wicca doet en een voorspellende gave heeft.
    Nachtmerries zijn blauw van Laurie faria Stolarz


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Harry Potter :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    De geest van Sadie Kimber.

    Vind ik persoonlijk een mooi boek ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Laat me! van Kate Cann. Heel goed boek! (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Glaasje draaien van Annemarie Olgers misschien? :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik lees meer boeken over Heksen/Vampieren en zulke dingen dus ik kan je niet helpen ):

    Wat spook jij uit van -euhm, even zoeken- Sophie Kinsella.
    Gaat over een meisje, waarvan haar oudtante sterft en dan komt die oudtante bij haar spoken, als het ware. Dan moet dat meisje op zoek naar een ketting, omdat die oudtante pas weggaat als die ketting gevonden is. Ik weet niet of het dit soort is dat je zoekt? Vast niet, maar het is wel een geweldig boek! (:

    Lara Lington heeft altijd al een grote fantasie gehad. Maar nu gelooft ze dat ze echt gek aan het worden is. Normale jonge vrouwen kunnen toch geen geesten zien? Onlangs is Lara's oudtante Sadie overleden en die heeft het voor elkaar gekregen om met Lara in contact te treden – in de vorm van een brutaal, veeleisend meisje dat van dansen houdt. Zij kan niet rusten voordat haar laatste verzoek is ingewilligd. Lara moet voor Sadie een zoekgeraakte ketting opsporen. Alsof Lara zelf al niet genoeg problemen heeft. Haar nieuwe bedrijfje is bijna failliet, haar zakenpartner is er vandoor, en haar ex heeft een ander. Gelukkig wordt het leven met de sprankelende Sadie een stuk spannender. Hun schattenjacht zorgt voor glamour, intrige en ouderwets warme romantiek.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 19:09 ]


    Never run out of reasons to smile...

    deel 1 schul simone van der vlugt
    deel2 vlinders simone van der vlugt
    gaat over een meisje dat geesten kan zien


    L’amour n’est pas seulement un sentiment, il est aussi un art